[CROSS POST] Kino 3D

21. Data: 2010-08-12 16:36:52

Temat: Re: Kino 3D
Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-12 17:30, Big Jack pisze:

> To był RTL jesli chodzi o ścisłość.

Sorry, nie zuważyłam, ze popelniłam literówkę.

>Pamiętam go. Ta trójwymiarowość to
> było takie same qui pro quo jak w swoim czasie pokazywano w naszej tv,
> czyli _ruchomy_ (ważne) obraz ogladany przez dwubarwne okulary. W swoim
> czasie w kinach z wykorzystaniem tej "technologii" wyświetlano którąś
> część Koszmaru z ulicy Wiązów. W okularach, czy bez, obraz był równie
> płaski. IMAX jest chyba tutaj póki co niedościgniony.

Mam blisko domu ten IMAX, ale filmy jakieś chałowe, nikt nie chce iść
tam, więc dawno już na filmie trójwymiarowym nie byłam. Może z wnuczkiem
kiedyś, za parę lat pójdę.

--
animka

22. Data: 2010-08-12 17:08:14

Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

5...@n...neostrada.pl

> To my mamy chyba inne wymagania, wyobrażenia i doświadczenia dotyczące
> 3D.

No nie wiem co ty chcesz od 3d oprócz tego żeby było trójwymiarowe.

> A Freddy to tylko kawałek był w tym 3D. Sygnał do założenia ekularów
> padał z ekranu w sposób bardzo czytelny. Kto o tym nie wiedział (tak jak
> ja) to niepotrzebnie siedział w nich cały film.

Serio siedziałeś w tych okularach cały film zanim zaczęła się końcówka
3d? Nie zauważyłeś że jeszcze nie ma żadnego 3d?

Jedna babcia się kiedyś skarżyła że nie wie co w tej telewizji ludzie
widzą, tam nic ciekawego. A akurat leciał sygnał kontrolny, bo jeszcze
nie zaczęli nadawać programu.

Tak mi się jakoś skojarzyłeś ;)

p. m.

23. Data: 2010-08-12 17:58:48

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
5...@n...neostrada.pl
*mvoicem* napisał(-a):

> No nie wiem co ty chcesz od 3d oprócz tego żeby było trójwymiarowe.

Ano tego, że obecne 3D, nawet to Dolby 3D Digital Cinema jest o niebo
lepsze od tego co był m.in właśnie Freddy

> Serio siedziałeś w tych okularach cały film zanim zaczęła się końcówka
> 3d? Nie zauważyłeś że jeszcze nie ma żadnego 3d?

Prawie cały. Gdzieś w drugiej połowie zdjąłem i założyłem na sygnał. A
później jak już było to 3D to sobie podgladałem bez okularów. Wiekszej
różnicy nie widziałem. Zresztą, gdyby to było takie dobre rozwiązanie,
to pewnie istniałoby do dzisiaj. Nie kręcono by filmów gdzie każdy kadr
jest podwójny, dla lewego i prawego oka. Nie konstruowano by do nich
monstrualnych projektorów.

> Jedna babcia się kiedyś skarżyła że nie wie co w tej telewizji ludzie
> widzą, tam nic ciekawego. A akurat leciał sygnał kontrolny, bo jeszcze
> nie zaczęli nadawać programu.

A mój znajomy ma znajomego, który dla odmiany nie widzi już nic
ciekawego w internecie, bo już cały przeczytał (autentyczne) :D To takie
skojarzenie a propos tej babci

--
Big Jack
////// GG: 660675

24. Data: 2010-08-12 18:49:14

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
ws.atman.pl
*Animka* napisał(-a):

> Mam blisko domu ten IMAX, ale filmy jakieś chałowe, nikt nie chce iść
> tam, więc dawno już na filmie trójwymiarowym nie byłam. Może z
> wnuczkiem
> kiedyś, za parę lat pójdę.

Repertuar w IMAX-ach jest co raz lepszy. Jak do niedawna były prawie
wyłącznie filmy popolurnonaukowe, nie zawsze ciekawe, tak teraz są już
fabularne i to pełnometrażowe, najczęściej bajki. Frekwencja mała, bo
rotacja filmów jest jeszcze za mała, a bilety drogie. Plusem jest to, że
nawet przy jednym widzu seans się odbywa :)

--
Big Jack
////// GG: 660675

25. Data: 2010-08-12 19:22:51

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-12 20:49, Big Jack pisze:

> [...]
> rotacja filmów jest jeszcze za mała, a bilety drogie. Plusem jest to, że
> nawet przy jednym widzu seans się odbywa :)

No właśnie. I dlatego pójdę z wnuczkiem na bajkę :-) Za parę lat :-) Tak
jak kiedyś do Oki na bajki z córką.
Avatar trójwymiarowy. To to sobie obejrzałam w domu, okularki niepotrzebne.

--
animka

Przegladarka zdjec RTG DICOM - co polecicie?
Ból w gardle - niezagojona rana/st. zapalny
Co sądzicie o tym
Viofor
aquamid