aquamid

1. Data: 2010-08-06 20:22:23

Temat: aquamid
Od: "news.neostrada.pl" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
i pozdrawiam grupowiczów.
Znajoma ma poważne powikłania po iniekcji aquamidem. Objawami są: puchlizna
i zbieranie ropy w miejsach sąsiadujących z iniekcją. Czy i ewentualnie
gdzie można uzyskać wiedzę na temat podobnych komplikacji.
pzdr
olo

2. Data: 2010-08-06 21:10:35

Temat: Re: aquamid
Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-06 22:22, news.neostrada.pl pisze:
> [...]
> i zbieranie ropy w miejsach sąsiadujących z iniekcją. Czy i ewentualnie
> gdzie można uzyskać wiedzę na temat podobnych komplikacji.

U lekarza. Niech znajoma idzie do niego.

--
animka

3. Data: 2010-08-07 10:54:04

Od: "news.neostrada.pl" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka"

>U lekarza. Niech znajoma idzie do niego.
Świietny żart, ale pytałem poważnie o to czy istnieją na temat takich
powikłań publikacje o IF wyższym od kafeterii czy nawet pudelka więc proszę
żebyś powstrzymała się przed kolejnymi żartami.

pzdr
olo

co to?
rezonans magnetyczny-badanie
bransoletki
Czy można nerwicę i bezsenność wyleczyć ziołami??
przykry zapach z ust