rezonans magnetyczny-badanie

1. Data: 2010-08-05 18:32:21

Temat: rezonans magnetyczny-badanie
Od: "Majka04" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy może ktoś wie, czy można zrobić rezonans bez skierowania lekarza i czy
robi się całego organizmu, czy trzeba wskazać czego ma dotyczyć.

2. Data: 2010-08-05 19:16:35

Temat: Re: rezonans magnetyczny-badanie
Od: "c...@a...pl" <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Sie, 20:32, "Majka04" <m...@w...pl> wrote:
> Czy może ktoś wie, czy można zrobić rezonans bez skierowania lekarza i czy
> robi się całego organizmu, czy trzeba wskazać czego ma dotyczyć.
> Pozdrawiam

jak cie sfendzi ;) wydać z 2,3 tysiaki
to możesz robić i całego organizmu ;)
a poza tym to nie wiem czy
taki kompleks się robi i
czy badanie nie trwałoby z
ze trzy godziny.

3. Data: 2010-08-05 19:23:39

Od: "Majka04" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@a...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]
> Czy może ktoś wie, czy można zrobić rezonans bez skierowania lekarza i czy
> robi się całego organizmu, czy trzeba wskazać czego ma dotyczyć.

Nie mam takich pieniędzy i dlatego zadałam to pytanie., bo nie jestem w
stanie wskazać co ma być badane i dotychczas lekarze /2 lata/ nie znależli
choroby, a ja już nie mogę chodzić tak bolą mnie stopy. Wiem, że nie są one
bezpośrednio chore a jest to ból od czegoś, ale dotychczasowe badania nie
wykazały choroby, a ja już jestem u kresu wytrzymałości.

4. Data: 2010-08-05 19:31:24

Od: "c...@a...pl" <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Sie, 21:23, "Majka04" <m...@w...pl> wrote:
> [...]
> bezpośrednio chore a jest to ból od czegoś, ale dotychczasowe badania nie
> wykazały choroby, a ja już jestem u kresu wytrzymałości.

usystematyzuj co konkretnie
cię boli, jakie badania robiłaś\zlecano
i jakie stawiano ci diagnozy- jeśli można

5. Data: 2010-08-05 20:09:41

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-05 20:32, Majka04 pisze:
> Czy może ktoś wie, czy można zrobić rezonans bez skierowania lekarza i czy
> robi się całego organizmu, czy trzeba wskazać czego ma dotyczyć.
> Pozdrawiam

Jak się ma kasę można zrobić skan całego cielska.... będzie jak znalazł
za kilkanaście lat :-)jako materiał porównawczy.

Juanitos

6. Data: 2010-08-05 20:17:43

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-05 21:23, Majka04 pisze:
> [...]
> bezpośrednio chore a jest to ból od czegoś, ale dotychczasowe badania nie
> wykazały choroby, a ja już jestem u kresu wytrzymałości.

L5S1

Juanitos

7. Data: 2010-08-05 23:56:51

Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> L5S1

ewentualnie inny ledzwiowy....alternatywnie USG tetnic i zyl

plumke

8. Data: 2010-08-06 07:51:21

Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majka04" <m...@w...pl> napisał w
> [...]
> mnie stopy. Wiem, że nie są one bezpośrednio chore a jest to ból
> od czegoś, ale dotychczasowe badania nie wykazały choroby, a ja

To po badaniu beda cie nadal bolaly stopy, tylko nie bedziesz miala
pieniedzy na buty.
Tak badac w ciemno to nie ma sensu.

Ortopeda odwiedzony ? Rezonans i tomografia stop zrobiony ?

J.

9. Data: 2010-08-06 11:58:31

Od: "Majka04" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majka04" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy może ktoś wie, czy można zrobić rezonans bez skierowania lekarza i czy
> robi się całego organizmu, czy trzeba wskazać czego ma dotyczyć.
> Pozdrawiam

Witam. Badań i specjalistów zaliczyłam na pęczki i nic.
2 razy USG Deplera. 2 prześwietlenia stóp., badanie najróżniejsze krwi:
cukrzyca, tarczyca, markery, nerkowe, wątrobowe, nie związane z tym ale
badanie TK płuc. Lekarze, chirurg ogólny, ortopeda, 2 razy neurolog,
dermatolog..., badanie prądem nerwów, czy nie uszkodzone .
Te podwójne badania i wizyty to brak zaufania lekarza do lekarza, a nie mój
wymysł.
Choroby nie stwierdzono, a właściwie to że mogłoby być więcej wit. B12 w
surowicy /303/, ale 15 zastrzyków nic nie poprawiło jak i magnez podany w
kroplówce i różne przeciwbólowe nie zmieniły mojej przykrej sytuacji.
Dzisiaj jeszcze raz idę do neurologa /uczciwego człowieka/, by powiedział
czy następnymi zastrzykami truć się, bo to cocarboxylasa jak pisze moja
doktor lub jak podaje apteka cocarboxylasum jelta. Być może, że dla nich to
to samo, ale dla zwykłego śmiertelnika trochę robi zamieszanie. Ma to być
lek na neuropatię, której nie stwierdzili wcześniejsi neurolodzy.
A co do kasy to już i tak jestem spłukana, bo choć miałam skierowania to za
większość badań i wizyt płaciłam, by przyśpieszyć diagnozę i ulżyć sobie, a
i tak nic dalej nie wiadomo.

10. Data: 2010-08-06 12:21:38

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-06 13:58, Majka04 pisze:

> [...]
> to samo, ale dla zwykłego śmiertelnika trochę robi zamieszanie. Ma to być
> lek na neuropatię, której nie stwierdzili wcześniejsi neurolodzy.

Ja te zastrzyki brałam kiedyś. Na wzmocnienie pracy mięśnia sercowego/

--
animka

bransoletki
Czy można nerwicę i bezsenność wyleczyć ziołami??
przykry zapach z ust
Jak sie przebadac na obecnosc tasiemca i innych pasożytów?
chirurgiczne usunięcie dolnej ósemki