chirurgiczne usunięcie dolnej ósemki

1. Data: 2010-08-03 15:08:13

Temat: chirurgiczne usunięcie dolnej ósemki
Od: "xcreative" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ponad dobe temu miałem chirurgicznie usuniętą dolną ósemke, szwy mam zdjąć po 7
dniach, jestem opuchnięty, nie krwawie, bólu nie czuje ponieważ jestem na
tabletkach...
- czy szwy mogę zdjąć po 14 dniach? (w przyszłym tyg będę zagranicą)
- do ilu dni powinna zejść opuchlizna?
- po jakim czasie mogę jeść po stronie usunięcia zęba i spożywać alkohol
niskoprocentowy-piwo?
- ile dni mam unikać słońca?

thxxxx.

2. Data: 2010-08-03 17:41:21

Temat: Re: chirurgiczne usunięcie dolnej ósemki
Od: "Jacek Buda" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

xcreative <x...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> tabletkach...

> - czy szwy mogę zdjąć po 14 dniach? (w przyszłym tyg będę zagranicą)

Nie po 7 i niech to zrobi lekarz

> - do ilu dni powinna zejść opuchlizna?
najgorzej moze być po 4 dniach ale nie ma reguły

3. Data: 2010-08-03 20:12:58

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> najgorzej moze być po 4 dniach ale nie ma reguły
Może wcześniej, ale i tak zostają siniaki, więc po co ci ten wyjazd?
Powinno ci się należeć zwolnienie ze względu na wygląd.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

4. Data: 2010-08-03 20:42:19

Od: "xcreative" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie po 7  i niech to zrobi lekarz

jak mam to rozumieć? brzmi dwuznacznie... wiadomo, że lekarz a nie dziewczyna,
babka czy sąsiadka...

> Może wcześniej, ale i tak zostają siniaki, więc po co ci ten wyjazd?

siniaki mnie nie interesują a wyjazd jest opłacony, mam nadzieje, że do sb
opuchlizna zejdzie,

5. Data: 2010-08-05 13:03:36

Od: "Jacek Buda" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jechać chyba za granicę to fatalny pomysł
co grozi
1- organizm jest osłabiony osłabione jest gardło ,ucho i cała jama ustna
2- łatwo chwycic infekcje
Wszytsko zalezy kto to robił i jak
ja usuwałwm 3 usemki
pierwsza góra po prawej była normalnie wyrośnięta
usunięcię bez problemu
2- górna po lewej stronie całkowicie z chowana blisko zatoki
usuwałem w szpitalu bez żadnych problemów
3- dolna po lewej stronie prywatnie duże kłopoty dochodziłem 3 miesiące

Znowu się strułem .......
Zluszczajaca sie skorka na gornej wardze
Czy leki ACEI podwyższają ARO
Powiększone węzły przez ósemkę?
Ból nogi, od biodra po stopę