rezonans magnetyczny-badanie

21. Data: 2010-08-09 01:25:11

Temat: Re: rezonans magnetyczny-badanie
Od: "Majka04" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Juanitos" <j...@g...com> napisał w wiadomości
news:4c5da717$0$21002$65785112@news.neostrada.pl...

> Po prostu uznał Cie za przypadek neurastenii, ale się myli...Ja sam przez
> lata zostawiłem fortunę u takich porządnych lekarzy, aby na koniec
> dowiedzieć się, że faktycznie mam chorobę serca, ale bardzo nietypową.
> Przez całe życie byłem uważany za neurastenika i tak leczony jak Twój
> lekarz zaproponował. Nalegam, skora i tak już wydałaś fortunę na ten
> L5S1...
>
> Juanitos
Proszę podaj mniej fachowo, jak mam powiedziedzieć, co chcę zbadać.
Wczoraj pod wieczór wybrałam się na mały spacer może 300 m w jedną i 300 m w
drugą stronę i już po spaniu. Ból ciągły ale i silne ukłucia w różnych
częściach stopy i jak bym miała rany pod palcami, czasem mam wrażenie
pogruchotanej stopy, a lekarze ciągle mi przypisują drętwienie, kurcze choć
nigdy o takich dolegliwościach nie mówiłam, bo ich nie miałam.

22. Data: 2010-08-09 05:33:50

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pogruchotanej stopy, a lekarze ciągle mi przypisują drętwienie, kurcze choć
> nigdy o takich dolegliwościach nie mówiłam, bo ich nie miałam.

Mniej fachowo sie nie da :-) poproś o wykonanie rezonansu odcinka
lędźwiowego ze szczególnym uwzględnieniem L5S1. Niestety trzeba to
zrobic prywatnie a to koszt około 300 PLN... nawet jak nie przyda sie
teraz, to i tak 85% populacji ma wcześniej czy później uszkodzony ten
kręg i będzie jak znalazł do celów porównawczych. Ten L5S1 odpowiada za
szereg istotnych czynnosci fizjologicznych i miedzy innymi moze
powodować takie ojawy o których piszesz.... byłoby to fatalnie, ale w
końcu coś to powoduje.... tego pigułka się nie załatwi...

Juanitos

23. Data: 2010-08-09 06:08:56

Od: "Majka04" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czynnosci fizjologicznych i miedzy innymi moze powodować takie ojawy o
> których piszesz.... byłoby to fatalnie, ale w końcu coś to powoduje....

Pięknie dziękiękuję za odpowiedż i cierpliwość.
Ponieważ ból nie pozwalał mi spać to dalej szukałam, co to może być i
znalazłam coś co odpowiada sporo moim objawom, ale czy też tak mocno boli i
nie widać wyrażnych zniekształceń., a mianowicie płaskostopie poprzeczne?

24. Data: 2010-08-09 19:57:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 6 Aug 2010 13:58:31 +0200, Majka04 napisał(a):

> (...) Ma to być
> lek na neuropatię, której nie stwierdzili wcześniejsi neurolodzy.

Czy w zakres pojęcia "neuropatia" wchodzi też zapalenie zakończeń nerwowych
stóp? - bo jeśli nie, to nie widzę na podanej liście, aby Cię badano na tę
okoliczność.
Nie sugeruję, że to od razu to:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zesp%C3%B3%C5%82_Guilla
ina-Barr%C3%A9go#Objawy_i_przebieg
...ale warto sprawdzić.

bransoletki
Czy można nerwicę i bezsenność wyleczyć ziołami??
przykry zapach z ust
Jak sie przebadac na obecnosc tasiemca i innych pasożytów?
chirurgiczne usunięcie dolnej ósemki