Czy można nerwicę i bezsenność wyleczyć ziołami??

1. Data: 2010-08-04 14:20:53

Temat: Czy można nerwicę i bezsenność wyleczyć ziołami??
Od: " Adela" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie jak w temacie. Jeśli ktoś zna sie na ziołach to bardzo prosz e o
odpowiedz, Proszę o powstrzymanie sie od "głupich" komentarzy.

2. Data: 2010-08-04 14:33:13

Od: zenek <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak zwykle piwko przed snem to idealny srodek.

3. Data: 2010-08-04 18:49:00

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak zwykle piwko przed snem to idealny srodek.

Jeszcze starsza jest szklanka mleka,
ale nie mieszać z piwem.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

4. Data: 2010-08-04 18:56:44

Od: zenek <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-04 20:49, Stokrotka pisze:

> Jeszcze starsza jest szklanka mleka,
> ale nie mieszać z piwem.

Szlklanka mleka jest dobra dla dzieci nie dla starej baby.

5. Data: 2010-08-04 19:08:29

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja jestem stara baba,
ale mi wystarczy zjeść coś pszed spaniem,
najlepiej dobrego.

6. Data: 2010-08-04 19:17:41

Od: zenek <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-04 21:08, Stokrotka pisze:
> Ja jestem stara baba,
> ale mi wystarczy zjeść coś pszed spaniem,
> najlepiej dobrego.

i najlepiej slodkiego

Ciezki przypadek z ciebie.

7. Data: 2010-08-04 20:06:25

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i najlepiej slodkiego
>
> Ciezki przypadek z ciebie.

Dlaczego ciężki , w jakim sensie?

8. Data: 2010-08-04 20:38:10

Od: "c...@a...pl" <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Sie, 22:06, "Stokrotka" <o...@a...pl> wrote:

> Dlaczego ciężki , w jakim sensie?
>
> --
> Nie jestem medykiem.  (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
> sz, -ii -> -i)
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.pl

bo zalecasz od nerwicy i bezsenności mleko
no i ta twoja umyślna nowoczesna ortografia ;)

9. Data: 2010-08-04 21:33:01

Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

....nie da rady

plumke

10. Data: 2010-08-05 06:56:53

Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04-08-2010 16:20, Adela pisze:
> Pytanie jak w temacie. Jeśli ktoś zna sie na ziołach to bardzo prosz e o
> odpowiedz, Proszę o powstrzymanie sie od "głupich" komentarzy.

O leczeniu nerwicy i bezsenności może być mowa tylko, gdy się pozna ich
przyczynę.
To o czym mówisz to maskowanie.
Tak, czasami nerwicę i bezsenność da się zamaskować ziołami.
Na jakiś czas - dopóki organizm nie przyzwyczai się do ziółek.

--
Maddy

przykry zapach z ust
Jak sie przebadac na obecnosc tasiemca i innych pasożytów?
chirurgiczne usunięcie dolnej ósemki
Znowu się strułem .......
Zluszczajaca sie skorka na gornej wardze