rezonans magnetyczny-badanie

11. Data: 2010-08-06 14:12:27

Temat: Re: rezonans magnetyczny-badanie
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Majka04 napisał:
> Czy może ktoś wie, czy można zrobić rezonans bez skierowania lekarza i czy
> robi się całego organizmu, czy trzeba wskazać czego ma dotyczyć.
> Pozdrawiam

bez skierowania nie za bardzo, ofc mozesz miec skierowanie NFZ i nie NFZ

--
bla

12. Data: 2010-08-07 05:07:15

Od: "Majka04" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majka04" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy może ktoś wie, czy można zrobić rezonans bez skierowania lekarza i czy
> robi się całego organizmu, czy trzeba wskazać czego ma dotyczyć.
> Pozdrawiam

Byłam wczoraj u neurologa i nie kazał brać zastrzyków cocarboxylasum jelta,
przepisanych w szpitalu tylko tabletki przepisane przez niego Neurotop
retard 300 i konsultację u ortopedy. Spytałam dlaczego żadne leki
przeciwbólowe u mnie nie działają, to powiedział, że nie były przepisywane
na chorobę na którą cierpię / a nie spytałam na co właściwie choruję/
Mam nadzieję, że może tym razem diagnoza będzie prawidłowa.
Jak coś się zmieni powiadomię miłych grupowiczów.
Serdecznie pozdrawiam

13. Data: 2010-08-07 05:37:32

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Majka04 napisał:
> Nie mam takich pieniędzy i dlatego zadałam to pytanie., bo nie jestem w
> stanie wskazać co ma być badane i dotychczas lekarze /2 lata/ nie znależli
> choroby, a ja już nie mogę chodzić tak bolą mnie stopy. Wiem, że nie są one
> bezpośrednio chore a jest to ból od czegoś, ale dotychczasowe badania nie
> wykazały choroby, a ja już jestem u kresu wytrzymałości.

ja tak kiedys mialem ale nie az tak dlugo, w moim przypadku bylo to
przeciazenie fizyczne, stopy mialy za duze obciazenie, a juz zaczalem
sie zastanawiac czy nie mam jakiegos plaskostopia

--
bla

14. Data: 2010-08-07 05:45:52

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-06 13:58, Majka04 pisze:
> [...]
> kroplówce i różne przeciwbólowe nie zmieniły mojej przykrej sytuacji.
> Dzisiaj jeszcze raz idę do neurologa /uczciwego człowieka/, by powiedział
> czy następnymi zastrzykami truć się, bo to cocarboxylasa jak pisze moja
> doktor lub jak podaje apteka cocarboxylasum jelta. Być może, że dla nich to
> to samo, ale dla zwykłego śmiertelnika trochę robi zamieszanie. Ma to być
> lek na neuropatię, której nie stwierdzili wcześniejsi neurolodzy.
> A co do kasy to już i tak jestem spłukana, bo choć miałam skierowania to za
> większość badań i wizyt płaciłam, by przyśpieszyć diagnozę i ulżyć sobie, a

cocarboxylasa nigdy nie zaszkodzi; jak nie na nogi to pomoże (wzmocni)
serduszko... a ja wracam do rezonanasu i podaję miejsce L5S1 to takie
szczególne miejsce w kręgosłupie dla kobiet i dla choow...

Juanitos

15. Data: 2010-08-07 05:47:51

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-07 07:07, Majka04 pisze:
> [...]
> Mam nadzieję, że może tym razem diagnoza będzie prawidłowa.
> Jak coś się zmieni powiadomię miłych grupowiczów.

Faktycznie bardzo"uczciwy" ten neurolog :-)...

Juanitos

16. Data: 2010-08-07 06:04:03

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Juanitos napisał:

> a ja wracam do rezonanasu i podaję miejsce L5S1 to takie
> szczególne miejsce w kręgosłupie dla kobiet i dla choow...

bardzo czesto poboczne krazki maja zwyrodnienie, rtg wykazalo u mnie L-S
a tomografia dodatkowo L4-L5

--
bla

17. Data: 2010-08-07 17:41:31

Od: "Majka04" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Juanitos" <j...@g...com> napisał w wiadomości

> Faktycznie bardzo"uczciwy" ten neurolog :-)...
>
> Juanitos
Zdziwię Cię, ale jest to b. uczciwy lekarz/człowiek. Za wizytę bierze 1/3,
1/4 tego co inni lekarze, a jak nie stwierdzi choroby to w ogóle nie bierze
pieniędzy. Bada b. szczegółowo i wizyta u niego trwa 20-50 minut. Jest
zastępcą ordynatora w szpitalu, to mam nadzieję, że jakieś wiadomości ma.
Pacjenci go chwalą. Wiedzę zdobywał nie tylko na uczelni ale też od ojca
neurologa.
Ale gdy analizuję wizytę i zalecenia jego, to dochodzę do wniosku, że nie
rozpoznał choroby.
-zalecił konsultacje u ortopedy
- tabletki, które przepisał jakoś ich działanie nie pasuje mi nijak do moich
dolegliwości
Za tydzień mam się zgłosić na kontroli z opinią ortopedy, to może już coś
się rozstrzygnie.

18. Data: 2010-08-07 18:33:59

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-07 19:41, Majka04 pisze:
> [...]

> dolegliwości
> Za tydzień mam się zgłosić na kontroli z opinią ortopedy, to może już coś

Po prostu uznał Cie za przypadek neurastenii, ale się myli...Ja sam
przez lata zostawiłem fortunę u takich porządnych lekarzy, aby na koniec
dowiedzieć się, że faktycznie mam chorobę serca, ale bardzo nietypową.
Przez całe życie byłem uważany za neurastenika i tak leczony jak Twój
lekarz zaproponował. Nalegam, skora i tak już wydałaś fortunę na ten L5S1...

Juanitos

19. Data: 2010-08-08 05:02:35

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> dowiedzieć się, że faktycznie mam chorobę serca, ale bardzo nietypową.
> Przez całe życie byłem uważany za neurastenika i tak leczony jak Twój

bo z neurologami tak jest bardzo czesto, moj kolega byl leczony przez
neurologa a jak juz nie mogl chodzic to zdecydowal sie na chirurga,
tenze wycial jakies badziewie, ktore mu sie zaleglo w nodze, i leczenie
sie skonczylo jak (doslownie) nozem ucial

--
bla

20. Data: 2010-08-08 05:48:31

Od: "Majka04" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy może ktoś wie, czy można zrobić rezonans bez skierowania lekarza i czy
> robi się całego organizmu, czy trzeba wskazać czego ma dotyczyć.

Pięknie dziękuję Grupowiczom za dyskusję nad moim problemem, to mi trochę
choć pomogło psychicznie, bo być może jak dalej będzie takie podejście
lekarzy do mego problemu jak do tej pory , jak bym przyszła do nich ze
złamanym paznokciem, a nie z czymś, co trudno znieść, co nie pozwala
funkcjonować, to na koniec trafię psychiatry.
Majka

bransoletki
Czy można nerwicę i bezsenność wyleczyć ziołami??
przykry zapach z ust
Jak sie przebadac na obecnosc tasiemca i innych pasożytów?
chirurgiczne usunięcie dolnej ósemki