Re: rezonans magnetyczny-badanie

Date: Sat, 07 Aug 2010 20:33:59 +0200
From: Juanitos <j...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: rezonans magnetyczny-badanie

W dniu 2010-08-07 19:41, Majka04 pisze:
> Użytkownik "Juanitos"<j...@g...com> napisał w wiadomości

> Zdziwię Cię, ale jest to b. uczciwy lekarz/człowiek. Za wizytę bierze 1/3,
> 1/4 tego co inni lekarze, a jak nie stwierdzi choroby to w ogóle nie bierze
> pieniędzy. Bada b. szczegółowo i wizyta u niego trwa 20-50 minut. Jest
> zastępcą ordynatora w szpitalu, to mam nadzieję, że jakieś wiadomości ma.
> Pacjenci go chwalą. Wiedzę zdobywał nie tylko na uczelni ale też od ojca
> neurologa.
> Ale gdy analizuję wizytę i zalecenia jego, to dochodzę do wniosku, że nie
> rozpoznał choroby.
> [...]
Po prostu uznał Cie za przypadek neurastenii, ale się myli...Ja sam
przez lata zostawiłem fortunę u takich porządnych lekarzy, aby na koniec
dowiedzieć się, że faktycznie mam chorobę serca, ale bardzo nietypową.
Przez całe życie byłem uważany za neurastenika i tak leczony jak Twój
lekarz zaproponował. Nalegam, skora i tak już wydałaś fortunę na ten L5S1...

Juanitos