Re: rezonans magnetyczny-badanie

Data: 2010-08-09 01:25:11
Temat: Re: rezonans magnetyczny-badanie
Od: "Majka04" <m...@w...pl>

Użytkownik "Juanitos" <j...@g...com> napisał w wiadomości
news:4c5da717$0$21002$65785112@news.neostrada.pl...

> Po prostu uznał Cie za przypadek neurastenii, ale się myli...Ja sam przez
> lata zostawiłem fortunę u takich porządnych lekarzy, aby na koniec
> dowiedzieć się, że faktycznie mam chorobę serca, ale bardzo nietypową.
> Przez całe życie byłem uważany za neurastenika i tak leczony jak Twój
> lekarz zaproponował. Nalegam, skora i tak już wydałaś fortunę na ten
> L5S1...
>
> Juanitos
Proszę podaj mniej fachowo, jak mam powiedziedzieć, co chcę zbadać.
Wczoraj pod wieczór wybrałam się na mały spacer może 300 m w jedną i 300 m w
drugą stronę i już po spaniu. Ból ciągły ale i silne ukłucia w różnych
częściach stopy i jak bym miała rany pod palcami, czasem mam wrażenie
pogruchotanej stopy, a lekarze ciągle mi przypisują drętwienie, kurcze choć
nigdy o takich dolegliwościach nie mówiłam, bo ich nie miałam.