[CROSS-POST] Pomysł na biznes

1. Data: 2011-02-05 10:04:02

Temat: [CROSS-POST] Pomysł na biznes
Od: Koziołek <d...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za cross-posta, ale mam kilka pytania.

Otóż postanowiłem dorobić sobie do dochodów wyzyskiwacza i krwiopijcy:
chciałbym otworzyć salon głaskania dla Pań.
Będę przyjmował kobiety w intymnym mieszkaniu. Panie, po dokonaniu
niezbędnych ablucji, rozbiorą się do spodni / bielizny / rosołu (w
zależności od uznania i tego, gdzie będą chciały być głaskane). Następnie
położą się na brzuchu na stole do masażu aby poddać się zabiegom: głaskaniu,
skrobaniu, łaskotaniu - palcami, strusimi piórami, specjalnymi pędzelkami.
Zaznaczam, że ja jako Mistrz będę całkowicie ubrany w kimono. Zero nagości i
podtekstów z mojej strony.
No i teraz pytania.
Po pierwsze: chciałbym się zabezpieczyć przed oskarżeniami typu: "dotknął
pan mojej łechtaczki", albo "bez zezwolenia wprowadził pan prącie w moją
waginę". Czy wystarczy jako dowód niemolestowania założony nielegalnie (bo
oczywiście kamery i podsłuch będą zamaskowane, a klientki nie będą o niczym
informowane - nie chcę odstraszać klientek) system rejestrujący wszystko, co
będzie się działo w środku?
Po drugie: czy nie będzie podchodzić pod dyskryminację fakt zakazu wstępu
dla mężczyzn?
I po trzecie: medycy, jakiego środka muszę użyć, by nie ulec podnieceniu na
widok co ładniejszych pośladków? Obawiam się, że wystający z kimona
wzwiedziony członek wyglądał by nieprofesjonalnie.

Z harcerskim pozdrowieniem,

Koziołek

2. Data: 2011-02-05 10:53:11

Temat: Re: [CROSS-POST] Pomysł na biznes
Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Koziołek napisal:
> I po trzecie: medycy, jakiego środka muszę użyć, by nie ulec podnieceniu na
> widok co ładniejszych pośladków? Obawiam się, że wystający z kimona
> wzwiedziony członek wyglądał by nieprofesjonalnie.

Brom, dużo bromu :)

Jacek

3. Data: 2011-02-05 11:07:35

Temat: Re: Pomysł na biznes
Od: p?rform?rka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lut, 11:04, Koziołek <d...@X...pl> wrote:

> Następnie
> położą się na brzuchu na stole do masażu aby poddać się zabiegom: głaskaniu,
> skrobaniu, łaskotaniu - palcami, strusimi piórami, specjalnymi pędzelkami.

Na próbę, najpierw niech ci sie uda pogłaskać jakakolwiek kobiete po
umyśle - umisz?
Jak nie umiesz, to nie trać pieniędzy na intymny pokój i piórko i
kimono - Baranku ;)
--
p?rform?rka

4. Data: 2011-02-05 12:17:50

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek_P wrote:

> Brom, dużo bromu :)

a nie prościej kupić sobie suspensorium :)

5. Data: 2011-02-05 12:55:33

Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Marek Dyjor napisal:
> a nie prościej kupić sobie suspensorium :)

He, he, jeden ze starszych kolegów ostatnio rzucił takim
tekstem w szerszym gronie, że w wojsku dawali im ten brom,
a wszyscy twierdzili, że nie działa. No i on ostatnio stwierdził,
że zaczął działać, tylko czekać trzeba było długo :D

Jacek

6. Data: 2011-02-06 00:17:44

Od: Zaba <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koziołek wrote:
> [...]
> Następnie położą się na brzuchu na stole do masażu aby poddać się
> zabiegom: głaskaniu, skrobaniu, łaskotaniu - palcami, strusimi piórami,

Lepiej bys zarobil gdyby Twoj "pedzelek" byl Rasputinowego rozmiaru.

> Zaznaczam, że ja jako Mistrz będę całkowicie ubrany w kimono. Zero
> nagości i podtekstów z mojej strony.

Blad.Podteksty sa potrzebne zeby panie mogly zamknac oczy i zeby ich
wyobraznia zaczela pracowac. Prawie goly opalony miesniak ma znaczna
przewage nad zdechlaczkiem w kimonie.Zadna przyjemnosc byc lechtana
przez bladego chuderlawego pryszczatego nerda nawet gdy ukryje swoje
cielesne niedoskonalosci pod kimonem.

> [...]
> klientki nie będą o niczym informowane - nie chcę odstraszać klientek)
> system rejestrujący wszystko, co będzie się działo w środku?

Hehe. A w razie czego jak udowodnisz ze to nie na sprzedaz? A jak bedzie
wlamanie i pani x zobaczy siebie na utubie albo na jakims porno portalu?
twoje wnuki sie nie wyplaca.

> Po drugie: czy nie będzie podchodzić pod dyskryminację fakt zakazu
> wstępu dla mężczyzn?
Oj bedzie. Ja wprawdzie wygladam jak mezczyzna ale mam dusze,umysl i
ubranie kobiety.Odmowisz uslugi - spotkamy sie w sadzie.

> I po trzecie: medycy, jakiego środka muszę użyć, by nie ulec podnieceniu
> na widok co ładniejszych pośladków?
Nie ma obawy. Problem w tym ze "co ladniejsze" posladki nie musza placic
za glaskanie. Powinienes sie raczej przygotowac na podstarzale
"kaszaloty" i inne spocone tryskajace hormonami slonice,:-)

Obawiam się, że wystający z kimona
> wzwiedziony członek wyglądał by nieprofesjonalnie.

A to zalezy. Jak masz na tyle zeby konkurowac z Rasputinem to nie jedna
by przysla "zerknac".

> Z harcerskim pozdrowieniem,

Jezeli post to nie zart to rzeczywiscie niewinny harcerzyk.

> Koziołek
albo Kozialek Matolek :-).

7. Data: 2011-02-06 07:08:43

Od: MadMan <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 05 Feb 2011 17:17:44 -0700, Zaba napisał(a):

> Jezeli post to nie zart to rzeczywiscie niewinny harcerzyk.

http://przepraszamzacrossposta.blox.pl/html

Tlen: madman1985, GG: 2283138

Olimp Arthroblock
problem biochemiczny (dot. wątroby i czynników krzepnięcia)
termometr bezdotykowy (pirometr) - jaki?
Megnetronic i laser a guzki tarczycy
Drapanie po jajach