CZY NIE POTRZEBUJE KTOŚ WŁÓCZKI, ALBO KORDONKA

1. Data: 2004-07-23 09:10:09

Temat: CZY NIE POTRZEBUJE KTOŚ WŁÓCZKI, ALBO KORDONKA
Od: "Ishdi" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

GDYBY KTÓRAŚ Z SZANOWNYCH PAŃ POTRZEBOWAŁA TO WARTO ZOBACZYĆ

WŁÓCZKA SZNURKOWA

http://allegro.pl/show_item.php?item=28500966

WŁÓCZKA WRZOSOWA BUKLA

http://allegro.pl/show_item.php?item=28685119

BUKLA RÓŻNE KOLORY

http://allegro.pl/show_item.php?item=28685444

WISKOZA RÓŻNE KOLORY

http://allegro.pl/show_item.php?item=28686066

KORDONEK KREMOWY

http://allegro.pl/show_item.php?item=28686466

KORDONEK RÓŻNE KOLORY

http://allegro.pl/show_item.php?item=28686659

BUKLA BIAŁO-BORDOWA

http://allegro.pl/show_item.php?item=28686768

AKRYL CZARNY

http://allegro.pl/show_item.php?item=28686898

1. Data: 2004-07-23 10:06:05

Temat: Re: CZY NIE POTRZEBUJE KTOŚ WŁÓCZKI, ALBO KORDONKA
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ok, dotyczy to mniej wiecej tematyki grupy, ale prosze, _nie spamuj
wiecej_, jest to niezgodne z regulaminem allegro i chyba zdajesz sobie
sprawe, ze twoje konto moze zostac zawieszone, a aukcje usuniete
http://www.allegro.pl/help_item.php?tid=71&item=303&
zoom=N

Th.

1. Data: 2004-07-23 12:27:22

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli wrote:
> Ok, dotyczy to mniej wiecej tematyki grupy,

jest to niezgodne z opisem grupy.
http://www.killfile.pl/opisy/pl.rec.robotki-reczne.t
xt

Julita

1. Data: 2004-07-24 06:44:03

Od: "Ishdi" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie chce byc niegrzeczna
1. to bylo pytanie, nie spam i wiecej sie nie powtórzy

2.oto tresc podanego przez ciebie linka:
Przykladowe tematy do dyskusji to:
* wzory - skad brac, jak tworzyc nowe;
* materialy i przybory - gdzie kupic, jakosc;
* czasopisma - opinie o jakosci;
* wykorzystanie komputera - mozliwosci, techniki;
* co gdzie znalezc w sieci.

z naciskiem na pkt.2 i 4

3.czemu nikt sie nie przyczepil do tych co naprawde spamuja i jeszcze to
podpisuja SPAM?

1. Data: 2004-07-24 08:47:58

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

A przeczytałaś ten punkt?

> Nie jest to takze miejsce na ogłoszenia reklamowe, nawet jeśli są związane
> z tematem grupy. Dopuszczalne są pojedyncze niekomercyjne ogłoszenia
> dotyczące tematyki grupy, jednak powtarzające się ogłoszenia zostaną uznane
> za spam i będą traktowane odpowiednio.

Znalazłam co najmniej trzy ogłoszenia z Twoimi aukcjami na allegro. W
ten sposób łamiesz regulamin grupy i regulamin allegro. Chyba zdajesz
sobie z tego sprawę? Poza tym nie wiem, czy wiesz, ale spamerów się tępi
na grupach, także tych, którzy podpisują posty "spam". Wiele ogłoszeń
nie trafia w ogóle na serwery, albo jest kasowanych przez cancel-bota,
zanim się zorientujesz, że w ogóle się pojawiły. Porównaj sobie grupy
ściągnięte z serwera news.tpi.pl i z icm. ICM nie canceluje żadnych
wiadomości (chyba że autor o to poprosi)- tam widać, ile spamu naprawdę
przychodzi na grupy...
Co do podpisujących "spam"- w tym roku na naszej grupie znalazłam jedną
taką wiadomość- widać ją _tylko_ na serwerze ICM, z innych pewnie
została wykasowana. Co do postów z ogłoszeniami z allegro- zwracamy
uwagę po prostu. W innym przypadku mielibyśmy tu zaraz słup ogłoszeniowy
allegro, a nie grupę dyskusyjną.
Co do pkt. 2 i 4- czym innym jest odpowiedzieć na post "gdzie kupię
różową włóczkę z gruzełkami", a czym innym napisanie "kupcie moją
włóczkę". To drugie to spam, niestety.
Rzeczywiście mam nadzieję, ze więcej się to nie powtórzy i że nikt Ci
więcej nie będzie musiał zwracać uwagi.

pozdrawiam mimo wszystko
Julita

--
FAQ pl.rec.robotki-reczne:

[szycie] Prosta spodnica
Nawlekarki do nici bez drucika - znalazłam :)
Do przeliczania kanwy
[patchworkowo] - zupelnie nowa galeria
Pierwszy profesjonalny magazyn internetowy o robotkach recznych !!!