Cannelloni - proszę o pomysł

1. Data: 2005-09-05 20:32:34

Temat: Cannelloni - proszę o pomysł
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Obiecałam córeczce cannelloni na jutro i zastanawiam się, czy można
zrobić jakąś inną wersję oprócz tej ze szpinakiem lub z mięsem mielonym.
Może z pieczarkami lub jakimiś innymi warzywami...macie jakieś pomysły?

Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2005-09-05 23:52:26

Temat: Re: Cannelloni - proszę o pomysł
Od: "maf" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message
> [...]
> zrobić jakąś inną wersję oprócz tej ze szpinakiem lub z mięsem mielonym.
> Może z pieczarkami lub jakimiś innymi warzywami...macie jakieś pomysły?

Witam
Farsz mozna zrobic z czego chcesz : z miesa, drobiu, watrobek, ryb, grzybow,
rowniez z warzyw (pomidory, kalarepa, ziemniaki, pieczarki)
Pozdrawiam
MarekF

3. Data: 2005-09-06 07:43:48

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 05 Sep 2005 22:32:34 +0200, Waćpanna lub Waćpan *medea*, w
wiadomości news:<news:dfia0k$757$1@proxy.provider.pl> zawarł, co następuje:

> Obiecałam córeczce cannelloni na jutro i zastanawiam się, czy można
> zrobić jakąś inną wersję oprócz tej ze szpinakiem lub z mięsem mielonym.
> Może z pieczarkami lub jakimiś innymi warzywami...macie jakieś pomysły?

Dobra wychodzi - pieczarki, pomidory, szpinak, ostra papryka :)
W ogóle wszystko tam można pchać, całe szczęście.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

4. Data: 2005-09-06 10:43:51

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana napisał(a):

> Dobra wychodzi - pieczarki, pomidory, szpinak, ostra papryka :)
> W ogóle wszystko tam można pchać, całe szczęście.

Właśnie chcę ominąć szpinak, żeby nie zanudzić nim rodzinki ;-).
Znalazłam przepis na lazanię z warzywami (m.in. pieczarki, cebula,
cukinia, pomidory, boczek wędzony) i myślę, że do cannelloni też się
nada :-).

Pozdrawiam
Ewa

5. Data: 2005-09-06 11:21:56

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 06 Sep 2005 12:43:51 +0200, Waćpanna lub Waćpan *medea*, w
wiadomości news:<news:dfjrsp$4hi$2@proxy.provider.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> Znalazłam przepis na lazanię z warzywami (m.in. pieczarki, cebula,
> cukinia, pomidory, boczek wędzony) i myślę, że do cannelloni też się

Na pewno :) Ale nadal jestem za ostrymi papryczkami :D

6. Data: 2005-09-06 11:29:01

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana napisał(a):

> Na pewno :) Ale nadal jestem za ostrymi papryczkami :D

Primo: nie mam; secundo: to ma jeść dwulatek, więc odpuszczę :-).

Ewa

7. Data: 2005-09-06 11:38:42

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 06 Sep 2005 13:29:01 +0200, Waćpanna lub Waćpan *medea*, w
wiadomości news:<news:dfjuhg$66r$1@proxy.provider.pl> zawarł, co następuje:

> Primo: nie mam; secundo: to ma jeść dwulatek, więc odpuszczę :-).

I własnie dlatego nie jestem gotowa na potomstwo :P

8. Data: 2005-09-06 11:48:00

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana napisał(a):

> I własnie dlatego nie jestem gotowa na potomstwo :P

Kiedy to właśnie potomstwo zmusza do superpomysłowości i odkrywczości w
kuchni najbardziej. Przynajmniej w moim wypadku tak jest :-).

Pozdrawiam
Ewa

9. Data: 2005-09-06 12:01:14

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 06 Sep 2005 13:48:00 +0200, Waćpanna lub Waćpan *medea*, w
wiadomości news:<news:dfjvl3$6se$1@proxy.provider.pl> zawarł, co następuje:

> Kiedy to właśnie potomstwo zmusza do superpomysłowości i odkrywczości w
> kuchni najbardziej. Przynajmniej w moim wypadku tak jest :-).

Do tego wystarcza dwójka głodnych Braci, jak na razie. A potem się zobaczy
:)

10. Data: 2005-09-06 12:16:26

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana napisał(a):

> Do tego wystarcza dwójka głodnych Braci, jak na razie. A potem się zobaczy
> :)

Głodny brat zje wszystko (?), a głodny dwulatek niekoniecznie ;-).

Ewa

ogórki na zagryche
Pytanko od kuchni ?
owoce morza