(Cd.) Ciągłe szkolenie farmaceutów. Tłumaczenie artykołów zagranicznych.

1. Data: 2004-07-22 15:21:21

Temat: (Cd.) Ciągłe szkolenie farmaceutów. Tłumaczenie artykołów zagranicznych.
Od: "Marcin" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy dobrze uda mi się umieścić wiadomość tzn. jako Re na Re z listu:

> Cześć!
>
> Mam pytanie dotyczące ciągłego szkolenia farmaceutów
> czyli zdobywania ponktów poprzez uczestniczenie w szkoleniach itp.
> Wiem, że jest też możliwość tłumaczenia artykołów zagranicznych
> (za koreśloną liczbę punktów).
> Chciałbym dowiedzieć się szczegłółów dotyczących tego tematu
> tzn. jakie to mają być artykuły, z jakiś konkretnych czasopism,
> jakiej długości, treści, czy są inne ograniczenia np. czasowe
> czyli czy jest jakiś termin w ciągu kturego trzeba
> wywiązać się z tłumaczenia itd.
> [...]

Witam!

1. Przepraszam że piszę z opóźnieniem ale mam słaby dostęp do netu.
Przepraszam też za ewentualne błędy ortograficzne, interpunkcyjne...
2. Za tłumaczenie jest napewno 50% pkt. co za odpowiednią publikacje i artykuły
chodź przyznaję, że to dziwne (i autor powinien je otrzymywać)
3. Bezwzględu na to czy za tłumaczenie tekstów są pkt. czy nie
to nadal nie uzyskałem odpowiedzi na moje pytanie :)
tzn. szczegółów dotyczących systemu punktowego związanego z artykułami.
4. Nie jestem farmaceutą-moja dziewczyna pracuje w aptece
ja studjuje na polibudzie.
5. To nie prawda, że nie mam co robić ale nie cierpie też
bezczynności.
6. To prawda, że sankcji (formalnych) nie ma, ale wiadomo
jak to jest nie idziesz do przodu (nie uczysz się) to
tak jakbyś się cofał. Ponoć osoby bez odpowiedniej ilości
pkt. będą inaczej traktowane-będą miały problemy
z wynagrodzeniem i znalezieniem pracy.
Pozatym sankcji nie ma NARAZIE bo są nie potrzebne - termin
mija dopiero za kilka lat (nie pamiętam chyba 5 lat). Do tego czasu
zapewne coś wysmażą przecież co chwila coś wymyślają co to dla nich :)

Pozdrawiam
Marcin