Cebulki konwalii - pytanie

1. Data: 2007-12-03 17:25:56

Temat: Cebulki konwalii - pytanie
Od: "zbyszu" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupę po długim okresie. Bałem się trochę i byłem honorzasty. Jednak
mam pytanie. Chyba tylko tu uzyskam odpowiedź.
Czy takie istnieją i gdzie? Pozdr...
Zbychu

2. Data: 2007-12-03 18:13:40

Temat: Re: Cebulki konwalii - pytanie
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zbyszu" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam Grupę po długim okresie. Bałem się trochę i byłem honorzasty. Jednak
> mam pytanie. Chyba tylko tu uzyskam odpowiedź.
> Czy takie istnieją i gdzie? Pozdr...

"Przed oczyma duszy mojej".
Konwalia ma kłącza.

>Chyba tylko tu uzyskam odpowiedź.
Patrz byle jaka strona w sieci. Patrz byle jaka książka ogrodnicza.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2007-12-03 18:42:26

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Przed oczyma duszy mojej".
> Konwalia ma kłącza.

> Patrz byle jaka strona w sieci. Patrz byle jaka książka ogrodnicza.
>
> Pozdrawiam, Basia.

Uzupełnienie odpowiedzi powyższej:

W ziemi.

4. Data: 2007-12-04 18:45:13

Temat: Dzięki za pouczenie
Od: "zbyszu" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nadal nie macie litości :-) Przecież nie wszyscy muszą wiedzieć wszystko o
kwiatkach. Pozdr...
Zbychu

5. Data: 2007-12-04 20:35:24

Temat: Re: Dzięki za pouczenie
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nadal nie macie litości  :-)  Przecież nie wszyscy muszą wiedzieć wszystko o
> kwiatkach. Pozdr...
> Zbychu

Bo ogrodnicy to sadyści, cały czas sadzą.Po co wiedzieć wszystko o roślinie,
wystarczy orientować się z lekka, co ona ma w ziemi a co nad ziemią.
Pozdrawiam.Mirzan

6. Data: 2007-12-05 20:03:24

Od: Panslavista <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zbyszu pisze:
Witam Grupę po długim okresie.

Trwał więcej niż tydzień parchu?

7. Data: 2007-12-05 21:18:20

Temat: Re: Cebulki konwalii - do panslaglisty
Od: "zbyszu" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko na tym forum cię tolerują poprańcu. Czemu, nie wiem. Chyba musisz
komuś to robić na kolanach?
Zbychu
Spróbuj pojawić się na normalnym. Tam nie tolerują pojeb....ch

8. Data: 2007-12-05 21:32:36

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zbyszu pisze:
> Tylko na tym forum cię tolerują poprańcu. Czemu, nie wiem. Chyba musisz
> komuś to robić na kolanach?
> Zbychu
> Spróbuj pojawić się na normalnym. Tam nie tolerują pojeb....ch

A kurwa myślisz że mi jest łatwo. Ze sprawia mi przyjemność siedzenia
na tym juznecie i trolowanie go ? to MIKROCZIP który lutownicą
wszczepili mi w psychatryku codziennie rano nakazuje mi trzepanie się
publiczne i zjadanie przytym zdechłego kota.

9. Data: 2007-12-05 22:31:37

Od: "zbyszu" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tym juznecie i trolowanie go ? to MIKROCZIP który lutownicą wszczepili mi
> w psychatryku codziennie rano nakazuje mi trzepanie się publiczne i

Może na koniec. Nie wiem czemu zostałem potraktowany tak delikanie. By nie
przedłużać cierpień grupowiczów, dzięki.
Zbychu

10. Data: 2007-12-05 22:44:02

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zbyszu pisze:

> Może na koniec. Nie wiem czemu zostałem potraktowany tak delikanie. By nie
> przedłużać cierpień grupowiczów, dzięki.
> Zbychu

nie ma sprawy, a jak byś potrzebował jakiejś taniej dziwki na grupen sex
to moja Syla świadczy full serwis anal/oral/piss(nie mylić z PO :) hehe)
w dodatku niedrogo bierze no i mozna przyprowadzić psiaki.

Cebulica peruwiańska
Problem z kurami nioskami
Ponad 50000 użytkowników w serwisie TaBaza !
cebulica syberyjska
BABCIA