Celulitis czyli skorka pomranczowa

1. Data: 2002-07-23 13:20:53

Temat: Re: Celulitis czyli skorka pomranczowa
Od: "magda" <m...@a...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie Panie.

Od 2 tygodni pije okolo 5-6 litrów wody mineralnej dzienie i znacznie
zmniejszyl mi sie celulitis na udach i posladkach. Polecam goraco (ale noce
sa do kitu, bo wstaje 2-3 razy za potrzeba).

1. Data: 2002-07-23 18:36:18

Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mangha de Luxe" <R...@W...tlen.pl> napisała
> Chcę sobie pomóc masażami i zamierzam nabyć przyrząd, ale nie wiem jaki -

ciekawa jestem czy dziala ten, ktory reklamuja, taki lelektryczny - tej
firmy, ktora robi depilatory (chiba braun). moze ktoras z was slyszala cos o
wyzej wspomnianym?
waniliowa

--
"well, shave my legs and call me grandpa!"
Dad ("Cow and Chicken")

1. Data: 2002-07-23 20:36:28

Od: "efka" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <m...@a...pol.lublin.pl> napisał

> [...]
noce
> sa do kitu, bo wstaje 2-3 razy za potrzeba).

Ło matko! Jak Ci się to udaje, toż to cała bańka! A jedzenie jeszcze
mieścisz?
efka

1. Data: 2002-07-23 22:43:23

Od: "Siralos- obcy" <s...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <m...@a...pol.lublin.pl> napisał w wiadomości

> [...]
noce
> sa do kitu, bo wstaje 2-3 razy za potrzeba).

Brawo! To dobroczynna rzecz dla zdrowia. :) Ludzie najczesciej nie wiedza o
tym, ze sa odwodnieni i niewiele pija bo im sie nie chce pic, a pragnienie
to juz sygnal ze sytuacja jest krytyczna i organizm musi przyjac wode.
Sam tez bardzo duzo pije bo biegam i musze pic duzo, ale wiem ze kazdy
powinien pic jak najwiecej. Woda to zdrowie.

Obcy

1. Data: 2002-07-24 05:46:50

Od: "magda" <m...@a...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ło matko! Jak Ci się to udaje, toż to cała bańka! A jedzenie jeszcze
mieścisz?
efka

I chyba tu o to chodzi, że jeść to mi się potem już prawie nie chce. Nie
mniej jednak jem prawie wszystko, tylko w mniejszych dawkach.

1. Data: 2002-07-24 07:17:33

Od: "Madzik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik vanilla sky <v...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ahk7te$845$...@n...onet.pl...
> [...]
> firmy, ktora robi depilatory (chiba braun). moze ktoras z was slyszala cos

chyba Philips popelnil cos takiego, w czeladzkim mediamarkcie okolo 300
pln...

Magda

1. Data: 2002-07-24 08:28:44

Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> wrote:
> Tako rzecze magda :

> Ja bym uważała. Wedle mojej wiedzy picie za dużo też szkodzi.

No bo IMHO 5-6 litrow to przesada. Kolo 3 jest zdaje sie optimum, ale
wychodzilo mi to tylko, jezeli sobie postawilam przy komputerze zgrzewke
mineralnej.

EwaP HF FH
--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity

1. Data: 2002-07-24 08:43:46

Od: "Amelia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"vanilla sky" <v...@p...onet.pl> wrote in message
> Użytkownik "Mangha de Luxe" <R...@W...tlen.pl> napisała
jaki -

Mam Philipsa. Bardzo glosny i szczypie. Brak mi cierpliwosci, zeby go
stosowac (3x w tygodniu po 15 minut na jedna noge), wiec o efektach nie
napisze... Wole cwiczenia ATC.

Amelia

1. Data: 2002-07-24 09:05:34

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze magda :
> [...]
> sa do kitu, bo wstaje 2-3 razy za potrzeba).

Ja bym uważała. Wedle mojej wiedzy picie za dużo też szkodzi.

Saddie
--
/\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
=^;^= http://aravis.itpp.pl/

1. Data: 2002-07-24 09:05:44

Od: "magda" <m...@a...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli zastapić wodę np. czerwoną herbatą ????

Przetłuszczające sie włosy - ratunku!!!
Łysi faceci
wosk
wosk