Cena m3 wody w Warszawie

1. Data: 2003-04-23 11:10:31

Temat: Cena m3 wody w Warszawie
Od: "gear" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
W tej chwili cena m3 wody w Warszawie wynosi 4,81zł.
Jaka była poprzednia stawka i kiedy uległy one zmianie (chyba rok temu
wiosna)?
Administrator przysłał mi rozliczenie za wodę trochę dużo mu wyszło a do
tego wszytko nie przejrzyste więc muszę sobie sam wyliczyć.

pzdr
gear

PS
Co ile rozliczacie się za zimną i ciepłą wodę?

1. Data: 2003-04-24 08:17:10

Temat: Re: Cena m3 wody w Warszawie
Od: "Beata Be" <b...@p...NOSPAM.fm> szukaj wiadomości tego autora

Uchwala weszla w zycie 8 stycznia 2002.
Zrodlo: www.mpwik.com.pl/uchwala.html
pozdrawiam
Beata

1. Data: 2003-04-24 08:46:18

Od: "gear" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Be" <b...@p...NOSPAM.fm> napisał w wiadomości
> Uchwala weszla w zycie 8 stycznia 2002.
> Zrodlo: www.mpwik.com.pl/uchwala.html
> pozdrawiam
> Beata

A stawki zaczęły obowiązywać od 1 marca 2002 roku, teraz jeszcze chciałbym
wiedzieć jaka była poprzednia stawka obowiązująca do 1 marca 2002r ?

dziękuję
pzdr
gear

1. Data: 2003-04-24 08:55:36

Od: "gear" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Zadzwoniłem do zakładu wodociągu i kanalizacji i mi podali.

pzdr
gear

Okragla dziura w oknie
brama pzesuwna vs skrzydłowa