Cennik roślin ogrodowych

1. Data: 2002-09-23 08:29:24

Temat: Cennik roślin ogrodowych
Od: "niusy.onet.pl" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani grupowicze. Bardzo proszę o podanie adresu strony internetowej gdzie
mogę znaleźć cennik roślin ogrodowych z okolic Sokołowa Podlaskiego czy
Węgrowa. Chodzi mi o przede wszystkim o cenę sosen, tui, róż, forsycji.
Dziękuję za pomoc

2. Data: 2002-09-23 08:45:48

Temat: Re: Cennik roślin ogrodowych
Od: "Ewa Nilsson" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

niusy.onet.pl <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Dziękuję za pomoc
>
> Nie ma czegos takiego jak cennik roślin. Inaczej zapłacisz w sklepie typu
OBI, inaczej u leśnika, jeszcze inaczej u emeryta który sobie dorabia na
roślinkach. Musisz znaleźć szkółki lub sklepy ogrodnicze w twojej okolicy (np
poprzez Panoramę Firm)i pofatygować się osobiście, ostatecznie zadzwonić. Ale
tylko ostatecznie - roślina roślinie nierówna, trzeba ocenić samemu.
Strony internetowe mają raczej tylko większe szkółki, więc na to bym nie
liczyła. ewentualnie szukaj na stronie Związku Szkółkarzy
(http://www.zszp.org.pl)lub poprzez wyszukiwarki.
Pozdrawiam, Ewa.

Od Jerzego, któremu pewna wizyta na zdrowie nie wyszła...
krety
Przesadzilem czarny bez :-)
do Janusza i innych winogrodników
Trawnik - czym spulchnic?