Ceny glazur

1. Data: 2003-01-03 11:18:36

Temat: Ceny glazur
Od: "jow" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze podajcie mi adresy sklepow w Warszawie w ktorych sa w mieare
konkurencyjne ceny glazur i terakoty.

Jola

1. Data: 2003-01-03 15:21:37

Temat: Re: Ceny glazur
Od: Krzysztof <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-01-03 12:18, Użytkownik jow napisał:
> Prosze podajcie mi adresy sklepow w Warszawie w ktorych sa w mieare
> konkurencyjne ceny glazur i terakoty.
>
> Jola

Glazury zaczynaja sie od najtanszych kiszek z promocji w supermarketach
juz od 10zl/m2 a koncza na 200zl/m2
Zalezy co chcesz zrobic, czy ladnie czy czysto, zeby lazienka wygladala
czysto i schludnie polecam kazdy supermarket w cenach do 30zl/m2 mozna
juz sporo powybierac. Jesli chcesz zrobic lazienke elegancko to polecam
Bartycka, ceny raczej wyzsze ale i wybor wiekszy, od 35zl/m2 w gore.
Jesli robisz kuchnie i kladziesz tylko pasek miedzy szafkami to
potrzebujesz ok 2-4m2 wiec mozna troche poszalec z cenami.

Drewniane ramy lustra w łazience
Lakier do podlog
toster
Krakow - ogrzewanie olejem oplalowym