Cenzura

1. Data: 2015-10-26 16:24:06

Temat: Cenzura
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie puszczają na trójce generała kaczyńskiego i mamy powrót cenzura jak za
komuny, bo podobno filmy i teatry są antypolskie i mówią niedobrze o bydlakach, tfu
polaczkach zarzygańcach, co drze ryja... malarzu namaluj mnie lepiej, i teraz będą
świnie przemalowywali na ludzi.

2. Data: 2015-10-26 16:35:50

Temat: Re: Cenzura
Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.10.2015 o 16:24, glob pisze:
[...] i teraz będą świnie przemalowywali na ludzi.

Ta, Polaka portret własny

3. Data: 2015-10-26 16:57:12

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

CookieM
W dniu 26.10.2015 o 16:24, glob pisze:
[...] i teraz będą świnie przemalowywali na ludzi.

Ta, Polaka portret własny

To domaganie się zakłamywania historii, czy zakłamywania obecnych zachowań, aby nie
mówić że to brzydkie zachowanie, to próźny patologiczny plebs który domaga się
fałszu na swój temat by go opisywać ładnie. U nas w szkole uczono nas na czym polega
pustota próżnych panienek, domagających się ładniejszej postaci niż w rzeczywistości
i to bardzo piętnowano. A tu już plebs z łapami startuje i mamy groteskę jak z Olgą
Tokarczuk, gdzie plebs wyje bo powiedziała że polacy dobrzy nie byli. Fronda nawet
chce ją wbijać na pal i właściwie swoim zachowaniem, potwierdzili to co mówi Olga,
ale oni wyją nadal, zmień świnie w człowieka i skrajna agresja na kulturę, która jest
przecież krytykująca wady, bo przestaje być kulturą odsiewania ziarna od plew.

4. Data: 2015-10-26 17:04:28

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.10.2015 o 16:57, glob pisze:
> [...]
przecież krytykująca wady, bo przestaje być kulturą odsiewania ziarna od plew.

Świnia jest zwierzęciem rzeźnym. Rzeźnikami, w zależności od wiatru
historii: Niemcy, Rosjanie. Mistrzem jest Watykan: ponad 1000 lat w
biznesie nad Wisłą.

5. Data: 2015-10-26 22:25:19

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

CookieM
W dniu 26.10.2015 o 16:57, glob pisze:
- pokaż cytowany tekst -
Świnia jest zwierzęciem rzeźnym. Rzeźnikami, w zależności od wiatru
historii: Niemcy, Rosjanie. Mistrzem jest Watykan: ponad 1000 lat w
biznesie nad Wisłą.

Chodzi o to że oni właśnie uznali że kultura jest w polsce zbędna, no bo wartościuje,
jak ktoś jest kanalia to jest kanalia, a nie różowe pampersy jakby chciał plebs. W
Baroku zrobiono podobnie, kontrreformacja scezurowała sztukę i masz najochydniejsze
wady uznawane za pozytywne cechy i z głupoty polskę rozebrano.

6. Data: 2015-10-27 07:56:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob <r...@g...com> Wrote in message:
> [...]
polaczkach zarzygańcach, co drze ryja... malarzu namaluj mnie lepiej, i teraz będą

Bo są antypolskie, gówniarzu.
--
XL

7. Data: 2015-10-27 15:11:38

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
glob <r...@g...com> Wrote in message:
> [...]
polaczkach zarzygańcach, co drze ryja... malarzu namaluj mnie lepiej, i teraz będą

Bo jesteś próżnym pustym narcystycznym burakiem, tak skrajnie fałszywym w
obrzydlistwie na na gówno każesz mówić cukierki.

8. Data: 2015-10-27 18:50:13

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe że za komuny sztuka i artyści niesamowcie byli cenzurowani, ciekawe że wy w
podobno wolnej polsce robicie dokładnie to samo, bo nie dostałaś w 89 kuli w łep
bolszewicka wywłoko.

Tak wybierają niedojrzali
Heloł w dyktaturze!
Oto jest pytanie!
I PO PO...
Właśnie podali przyczynę dlaczego PIS wygrał