Chcę dobrą kredkę do oczu

1. Data: 2004-12-09 20:45:10

Temat: Chcę dobrą kredkę do oczu
Od: "Aga G." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny proszę podzielić się ze mną doświadczeniami w kwestii kredek do
oczu. Szukam takiej co: jest miękka tak że bez prblemu można nią obrysować
kontur oka, nie rozmazuje się po kilku godzinach, nie łamie się podczas
temperowania. Dzisiaj rano szlag mnie trafił jak nie mogłam sobie poradzić ze
swoją. A i owszem jest miękka nie rozmazuje się ale okrutnie się łamie. Ze
sztuki nówki zostało mi już pół. I dalej jej nie mogę zatemperować. Dodam, że
jest to kredka Inglota. Teraz zastanowiam się nad kupnem jakiejś droższej ale z
drugiej strony jak mam stemperować 30 albo więcej złotych na darmo to
odechciewa mi się jakiejkolwiek kredki.

Buziaki
Aga G

1. Data: 2004-12-09 22:46:00

Temat: Re: Chcę dobrą kredkę do oczu
Od: paprika <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kontur oka, nie rozmazuje się po kilku godzinach, nie łamie się podczas

Ja taką znalazłam i o dziwo była tania! to Rimmel Extreme
Definition, była kupiona razem z tuszem. Jestem z niej strasznie
zadowolona, z jednej strony jest taka srebrno-biała a z drugiej
baaaardzo czarna. Trzyma sie długo, jest miękka i nie łamie się.
Polecam, choć o innych kosmetykach Rimmel mam nienajlepsze zdanie...

--
Pozdrowienia,
paprika

1. Data: 2004-12-09 23:09:51

Od: "Agalay" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga G." <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kontur oka, nie rozmazuje się po kilku godzinach, nie łamie się podczas

Hej :)
Polecam:
- m. astor za 8zł ! co prawda używam dośc krótko ale jest trwała, nie mazia
się i dlugo się trzyma
- sephora! kupiłam taką z promocji za 4zł!!! ze względu na fajny kolor i
wyobraź sobie trzyma się jak dior, nie mazia się no i wszystko wspaniale,
oprócz tego, że już drugiej takiej nie omgę dostać ;) po nowej wersji kredki
sephorowej dostałam uczulenie aż do czerwoności
(moja miała ok 7cm, terz takich nie widziałam)
- bourjois taka dwustronna, nie lamie się, nie drapie oka, trzyma się, ale
wg mnie trzeba mieć ciutkę wprawy, bo np mi czasem się mazia!
- a jak trafi Ci się okazja to polecam własnie diora (np. na allegro),
intensywne kolory, nie lamią się, można robic grubą kreskę, albo cieniutką i
wygląda jak eyeliner, są bardzo wydajne, no wogóle cud-miód ;)
Pozdrowionka

1. Data: 2004-12-09 23:22:28

Od: "Artanis" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ale z
> drugiej strony jak mam stemperować 30 albo więcej złotych na darmo to

Jesli chodzi o drozsza to ja polecam Diora:-) Idealnie miekkie i sie nie
rozmazuja. Jesli chodzi o wspomnianego przez kolezanke wyzej Rimmel-a tez
dobre, mam zielona jungle i jestem baardzo zadowolona.
Jesli masz problemy z temperowaniem polecam AVON ta wysuwana, nie rozmazuje
sie i jest miekka, ale przez to ze sie wysuwa - mniej wydajna (takie moje
zdanie).
Polecam szczegolnie kolor saturn gray, bo nie rzuca sie w oczy tak jak
czarna i ladnie podkresla oczy:-)

Pozdrawiam.....
Karolina

1. Data: 2004-12-10 08:58:27

Od: "artilla" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

(....) Rimmel Extreme Definition, była kupiona razem z tuszem. (....)

No wlasnie! Ta kredka jest czadowa! Jak najbardziej polecam!!!

1. Data: 2004-12-10 09:20:46

Od: "Lukrecja" <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga G." napisał w wiadomości
. Szukam takiej co: jest miękka tak że bez prblemu można nią obrysować
> kontur oka, nie rozmazuje się po kilku godzinach, nie łamie się podczas
> temperowania.

To może kredka wkręcana? (Oriflame 16,90) Wiem, że Avon też chyba taką ma w
ofercie, ale ceny nie znam. A może inne firmy też mają?
Pozdrawiam - Lukrecja

1. Data: 2004-12-10 13:18:56

Od: "Artanis" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukrecja" <a...@e...net> napisał w wiadomości

> [...]
>
> To może kredka wkręcana? (Oriflame 16,90) Wiem, że Avon też chyba taką ma
> ofercie, ale ceny nie znam. A może inne firmy też mają?

Kontorowka AVON-u w katalogu 1/2005 jest w cenie 19.90 ale ja zawsze kupuje
w promocji za 16.90/czasami nawet za 12.90, warto wiec poczekac jesli Ci sie
nie spieszy. Uzywalam tej z Avonu oraz wspomnianej Oriflame i bardziej
jestem zadowolona z avonowej....

Pozdrawiam, Karolin[k]a

1. Data: 2004-12-11 22:18:22

Od: "Asia Witek" <asiek@_USUNTO_bcx.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kontur oka, nie rozmazuje się po kilku godzinach, nie łamie się podczas

ostatnio jestem wierna kredkom Sephory- mnostwo duzo kolorow ;) , miekkie,
ladnie sie ostrza- jak dla mnie mniam (no i cenowo bardzo przystepnie).

pozdr
Asiek

1. Data: 2004-12-11 22:56:50

Od: "Aga G." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ostatnio jestem wierna kredkom Sephory

A właśnie sobie wczoraj kupiłam kredkę Sephory. Taką w obudowie srebrnej.
Jestem pełna nadziei że to cudeńko mnie nie zawiedzie.

Pozdrawiam
Aga G.

1. Data: 2004-12-12 21:04:18

Od: "hihi" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "artilla" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> (....) Rimmel Extreme Definition, była kupiona razem z tuszem. (....)
>
> No wlasnie! Ta kredka jest czadowa! Jak najbardziej polecam!!!

Z tuszu jestem bardzo zadowolona, ale kredka po kilku godzinach robi ze mnie
seksownego misia pandę:> Podkówki pod oczami, nad oczami i po prostu jest
wszędzie gdzie być nie powinna. Pierwsza kredka, która ma na mnie tak
podejrzane działanie...
Poza tym beznadziejnie sie ostrzy-drwienko w jakie jest opakowana kruszy się
i łamie...
hiver, bezmakijażowo dzisiaj

jak uzywać prostownicy ?
neoderma