Chcę kupić szybkowar- poleccie jakiś

1. Data: 2005-11-01 13:43:25

Temat: Chcę kupić szybkowar- poleccie jakiś
Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Tyle sie teraz tych firm szybkowarowych zrobiło że zupełnie nie mam
pojęcia jaki kupić. Może ktoś z Was jest użytkownikiem takiego
szybkowara i może polecic.
Byłabym wdzięczna. Pozdrawiam Kasia

2. Data: 2005-11-01 15:08:02

Temat: Re: Chcę kupić szybkowar- poleccie jakiś
Od: "STEFAN" <s...@a...szn.pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> Tyle sie teraz tych firm szybkowarowych zrobiło że zupełnie nie mam
> pojęcia jaki kupić. Może ktoś z Was jest użytkownikiem >takiego szybkowara
> i może polecic.
>Byłabym wdzięczna. Pozdrawiam Kasia

Witaj Kasiu. Odpowiadam na postawione pytanie.
Man od około 3. lat szybkowar firmy Tefal - i jak dotąd spisuje się
świetnie, a jest intensywnie eksploatowany.. Nie było z nim żadnych
problemów.
Pozdrowienia :-) Stefan.

3. Data: 2005-11-01 15:51:08

Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

STEFAN napisał(a):

> [...]
>Man od około 3. lat szybkowar firmy Tefal - i jak dotąd spisuje się
>świetnie, a jest intensywnie eksploatowany.. Nie było z nim żadnych

A jaki typ Tefala posiadasz?
Kasia

4. Data: 2005-11-01 19:26:45

Od: "Ania" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KASIA" <k...@r...net> napisał w wiadomości
> STEFAN napisał(a):

ja od jakichś 10 lat żywam szybkowara z Zeptera, również bez problemów

Pozdrawiam

Ania

5. Data: 2005-11-01 19:31:08

Od: "maf" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

"KASIA" <k...@r...net> wrote in message
> Tyle sie teraz tych firm szybkowarowych zrobiło że zupełnie nie mam
> pojęcia jaki kupić. Może ktoś z Was jest użytkownikiem takiego
> szybkowara i może polecic.
> Byłabym wdzięczna. Pozdrawiam Kasia
Zepter i pokrywa szybkowarowa.
Pozdr