Chcesz być piękny i młody - pij piwo

1. Data: 2004-01-15 13:57:06

Temat: Chcesz być piękny i młody - pij piwo
Od: "Paolo" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://info.onet.pl/854818,69,item.html

Ciekawe po którym piwku będzie sie pieknym i młodym :)
Bo ja już po piątym piwku niezależnie jakim (za wyjatkiem Karmi) czuję się
pieknym i młodym i kobiety wydają mi sie piękniejsze :) hihi

Pozdr.
Paolo ;)

1. Data: 2004-01-15 19:21:19

Temat: Re: Chcesz być piękny i młody - pij piwo
Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paolo wrote:

> [...]
> Bo ja już po piątym piwku niezależnie jakim (za wyjatkiem Karmi) czuję się
> pieknym i młodym i kobiety wydają mi sie piękniejsze :) hihi
a wiesz ze piwo podobno zawiera zwiazki bardzo podobne do kobiecych
estrogenów
i facet spozywajacy duze ilosic piwa po prostu babieje nie wspominajac o
problemach z potencja (nie tylko z powodu wielkego brzucha..)? :> hihihi
:)))

--
---
pozdrawiam cieplutko, ula.p + 3 kocie ogony, psica i rybki

1. Data: 2004-01-15 21:54:15

Od: "Kasia Kulpa" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ula.p <u...@p...fm> napisał(a):
> a wiesz ze piwo podobno zawiera zwiazki bardzo podobne do kobiecych
> estrogenów

skoro tak, to pewnie jest dobre na zmarszczki :) swietna wiadomosc!

-- kasica, ktora lubi piwo bardzo

1. Data: 2004-01-15 22:29:24

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Kulpa wrote:

> skoro tak, to pewnie jest dobre na zmarszczki :) swietna wiadomosc!
>
> -- kasica, ktora lubi piwo bardzo

Prawdopodobnie tak jest, bo kiedyś o tym czytałam. Zresztą nie tylko na
zmarszczki, ale na inne probloemy z cerą także. :-)
Niestety, na figurę działa już w odwrotny sposób. ;-))

--
Ligeia

Czerwone poliki
Sauna