Chciałabym się przywitać :)))

następny post »
From: "Elcia W." <e...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Chciałabym się przywitać :)))
Date: Tue, 31 Aug 2004 22:25:25 +0200
Sender: e...@p...onet.pl@systemy175.toya.net.pl

Witam
Chcę podzielić się z Wami radością z posiadania "własnego kawałka świata",
albowiem od 10 dni jestem posiadaczką leśnej działki. Las jest godny,
sosnowy, rośnie również 5 brzózek. Generalne założenie jest takie, że las
pozostanie lasem ale przecież można go ozdobić :))) (czego doczekać się nie
mogę, ale najpierw ogrodzić by chyba wypadało?). Planów ogrodniczych mam
mnóstwo (borówki, wrzośce, wrzosy itd itp ), chcę jednak podejść naukowo do
rzeczy czyli coś przeczytać zanim ruszę w szkółki nabywac sadzonki.
Zwracam się zatem z prośbą o polecenie jakiejś lektury, gdyz google nie za
bradzo chcą byc moim przyjacielem, a pan w księgarni stwierdził, że na temat
ogrodów lesnych książek on nie ma i nie zna.

pozdrawiam
ela