Chciałam się przywitać

następny post »
Data: 2005-07-28 07:47:44
Temat: Chciałam się przywitać
Od: "XaNtiA" <x...@p...onet.pl>

Witam Drogie Forumowiczki!

Już od jakiegoś czasu serfuję po forum i postanowiłam w końcu się do Was
przyłączyć. Jestem z Wrocławia i regularnie coś szydełkuję i wyszywam haftem
krzyżykowym. Mam nadzieję że przyjmiecie do swojego grona jeszcze jedną
zbłąkaną duszę :)))

Pozdrawiam z upalnego Wrocławia

P.S. Mam od razu na samym począteczku prośbę. Poszukuję od kilku dni tryptyków.
Różnego radzaju, ale nic mi nie wpada w ręce. To co znalazłam nie wpadło mi aż
tak bardzo w oko żeby już siedzieć i wyszywać. Niedawno dostaliśmy w mężem
mieszkanko i postanowiłam jakoś ładnie udekorować jedną ze ścian w pokoju
właśnie tryptykami (xxx). Gdyby ktoś był tak miły i przesłał jakieś wzory to
byłabym bardzo szczęśliwa i wdzięczna.