Chiller zone w lodowce- do czego sluzy???

1. Data: 2006-06-03 18:43:09

Temat: Chiller zone w lodowce- do czego sluzy???
Od: "Kropelka" <k...@b...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od jakiegos czasu mam nowa lodowke jednak nie moge sie jakos wybrac po
odbior instrukcji do niej...
W lodowce tej jest cos takiego jak chiller zone i jest to podluzna szuflada
na najnizszym poziomie lodowki. Na poczatku myslalam ze to kolejna na
warzywa (chociaz wyzej jest juz podwojna taka jak w praktycznie kazdej
lodowce).
Zauwazylam tez ze rzeczy tam zostawione delikatnie zamarzaja... tzn tam
gdzie jest wiecej wody robi sie nie do konca zamarzniety lod.
Na stronie producent nie opisuje szerzej do czego to ma sluzyc - jest tylko
ze ma Chiller Compartment
A dokladniej to mam podobny model do tego
http://www.hotpoint.co.uk/macro/product.d2w/report?t
yperef=22&prnbr=FFA97
Spotkaliscie sie z taka strefa??? Do czego ja uzywac? Na mysl przychodzi mi
tylko przechowywanie miesa :-)

Agnieszka

-=odpowiadajac usun blablabla =-

2. Data: 2006-06-03 19:28:00

Temat: Re: Chiller zone w lodowce- do czego sluzy???
Od: Maciej Oszutowski <l...@m...sig> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 3 Jun 2006 20:43:09 +0200, Kropelka wrote:

> Spotkaliscie sie z taka strefa??? Do czego ja uzywac? Na mysl przychodzi mi
> tylko przechowywanie miesa :-)

Według producentów jest to raczej przedział na napoje butelkowane albo
puszkowane, czyli np. piwo ;>

--
| Maciej Oszutowski | Mowa jest srebrem |
| imagiATpsytranceDOTpl | a milczenie owiec. |

3. Data: 2006-06-03 19:44:26

Od: greg_sun <w...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka napisał(a):

> Zauwazylam tez ze rzeczy tam zostawione delikatnie zamarzaja... tzn tam
> gdzie jest wiecej wody robi sie nie do konca zamarzniety lod.

Jest to tak zwana komora zerowa i służy do przechowywania mięsa i ryb

--
greg_sun

4. Data: 2006-06-04 06:59:46

Od: "Kropelka" <k...@b...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Oszutowski" <l...@m...sig> napisał w wiadomości

> Według producentów jest to raczej przedział na napoje butelkowane albo
> puszkowane, czyli np. piwo ;>

eee... jesli tak to bardzo nieporeczny przedzial. Zamykany, butelka nie za
bardzo sie zmiesci (chyba ze w poprzek ale wtedy chyba tylko jedna). A do
tego na butelki i puszki jest podwieszana polka...
chyba jednak bardziej to mieso:-)
Dziekuje za odpowiedz
Agnieszka

5. Data: 2006-06-04 07:00:58

Od: "Kropelka" <k...@b...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "greg_sun" <w...@p...wytnij.onet.pl> napisał w
wiadomości news:e5soqk$1e8c$1@news.mm.pl...

> Jest to tak zwana komora zerowa i służy do przechowywania mięsa i ryb

No tak tez mi sie wydawalo... i mam rozumiec ze przechowuja sie one dluzej
niz normalnie tak?

Pozdrawiam
Agnieszka

6. Data: 2006-06-04 08:34:46

Od: greg_sun <w...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka napisał(a):
> Użytkownik "greg_sun" <w...@p...wytnij.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:e5soqk$1e8c$1@news.mm.pl...

> No tak tez mi sie wydawalo... i mam rozumiec ze przechowuja sie one dluzej
> niz normalnie tak?

dokładnie tak, zauważ że ryby aby się szybko nie psuły zasypuje się
lodem np: na stoiskach w hipermarketach. Identycznie działa komora
zerowa tylko bez lodu

--
greg_sun

SPAM wełna mineralna
Wasza opinia o: pralka, lodowka, plyta gazowa, mikrofala i okap :)
Re: Rybiki.
Uszkodzone panele podlogowe
Profile do drzwi przesuwnych