Chirurgia plastyczna - zmniejszanie biustu

1. Data: 2004-09-10 11:03:13

Temat: Chirurgia plastyczna - zmniejszanie biustu
Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje dobrej kliniki chirurgii plastycznej, gdzie zajmuja sie redukcja
biustu ( hehe, jak to brzmi). Moze ktoras z was miala taki zabieg ? W googlu
znalazlam naprawde niewiele:(.

pozdrawiam
almadka

1. Data: 2004-09-10 13:55:27

Temat: Re: Chirurgia plastyczna - zmniejszanie biustu
Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> napisał w wiadomości
> Poszukuje dobrej kliniki chirurgii plastycznej, gdzie zajmuja sie redukcja
> biustu ( hehe, jak to brzmi). Moze ktoras z was miala taki zabieg ? W
googlu
> znalazlam naprawde niewiele:(.

http://users.nethit.pl/forum/read/cialo/2576149/

pozdrwiam :)

1. Data: 2004-09-10 15:41:10

Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> googlu

tez kiedys o tym myslalam ale po paru latach mi przeszlo i teraz jestem w
pelni zadowolona ze swojego wygladu. poza tym jak poczytalam o operacji i
mozliwych komlikacjach to troche mnie to przestraszylo. mysle ze ta operacja
ma sens przy naprawde duzym biuscie ktory przeszkadza i zagraza zdrowiu.
poza tym z tego co wiem to po tej operacji nie mozna karmic piersia bo usuwa
sie gruczoly mleczne (czy tak to sie nazywa ?:) )
pozdrawiam Ela

1. Data: 2004-09-10 17:30:39

Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Offelia" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> http://users.nethit.pl/forum/read/cialo/2576149/

Dzieki!

pozdrawiam
almadka

1. Data: 2004-09-10 17:37:49

Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
usuwa
> sie gruczoly mleczne (czy tak to sie nazywa ?:) )

No ja mam miseczke H, to chyba duzy biust?:D Przeszkadza baaardzo, o bolu
kregoslupa nie wspominajac. Karmie dziecko w tej chwili, wiec jak skoncze
planuje sie poddac tej operacji, bo juz zwyczajnie mam dosc.

pozdrawiam
almadka

1. Data: 2004-09-10 19:07:49

Od: "Dorota Orzeszak" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kregoslupa nie wspominajac. Karmie dziecko w tej chwili, wiec jak skoncze
> planuje sie poddac tej operacji, bo juz zwyczajnie mam dosc.

Ja tez mam chyba duzy biust - miseczka G przy obwodzie 75. Tez kiedys mialam
takie mysli - kregoslup mnie ciagle bolal i bolal, ale przyznam sie ze od
moment zakupu stanika we wlasciwym rozmiarze i do tego dopasowanym do mnie -
nagle bole ustaly i zdaza mi sie nawet czasami biegac, czego wczesniej nie
bylam w stanie zupelnie zrobic.

Moze sprobuj poszukac bielizny dla siebie idealnej :)

Valentine
http://valentine.wezyr.net.pl/

1. Data: 2004-09-10 19:42:55

Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kregoslupa nie wspominajac. Karmie dziecko w tej chwili, wiec jak skoncze
> planuje sie poddac tej operacji, bo juz zwyczajnie mam dosc.

a to rozumiem. miseczka h i bule plecow. widze ze masz przemyslana decyzje.
ja mam co prawda "tylko" 75 D ale tez mam czasem problem z dobraniem
stanika. w takim razie trzymam kciuki i daj znac jakie efekty
pozdrawiam Ela

1. Data: 2004-09-10 19:48:01

Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Orzeszak" napisala:

> [...]
> bylam w stanie zupelnie zrobic.
>
> Moze sprobuj poszukac bielizny dla siebie idealnej :)

Probowalam, ale nie produkuja takiej chyba, ktora bylaby dla mnie idealna.
Robilam stanik u gorseciarki, tragedia - nie dosc ze okropny, to jeszcze
niewygodny. Niestety, jak sie ma prawie 2.5 kg biustu, to nie ma sily, zeby
nie wyginalo kregoslupa. Bieganie to pol biedy, najwyzej czlowiek brode
sobie obije ( hehe), ale najgorzej wykonywac czynnosci w pozycji lekko
pochylonej..to jest makarba...prasowanie, mycie naczyn, odkurzanie...10
minut, a ja juz wyje z bolu.
W ogole, zeby kupic sobie jakas ciekawa bluzke to jest problem, bo wszystkie
za male. Jak zaloze luzniejszy T-shit to wygladam jakbym byla w ciazy:). Jak
zaloze obcisla bluzke to jak gęś wyścigowa:)
Taki biust szybko traci ksztalt pod swoim ciezarem. Az sie boje, jak bedzie
wygladal po wykarmieniu mlokosa, pewnie bede mogla na plecy zarzucac;)
No nic, 4 lata przekonywalam mojego meza, ze to trzeba zrobic:), w koncu dal
sie namowic ( no coz, on tez bedzie partycypowal w kosztach), ale zaznaczyl,
ze najpierw on porozmawia z lekarzem, zeby wytlumaczyc, jak to ma wygladac
po zabiegu;), bo jak bedzie mniej niz miseczka D to rozwod ;) Tak czy
inaczej ja jestem juz zdecydowana. Teraz tylko pozostalo mi poszukac bardzo
dobrego specjalisty.

pozdrawiam
almadka

1. Data: 2004-09-12 19:48:04

Od: "OLI" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno taka operacja likwiduje czucie w brodawkach, ehem :-)

OLI

Jak to jest
tajemnicze zjawisko by ksRobak
uzywanie perfumow
Balsam brązujący 4 Pory Roku
samoopalacz Loreal Sublime Bronze - pytanie