Chleb biszkoptowy???

1. Data: 2004-09-10 06:51:33

Temat: Chleb biszkoptowy???
Od: "Jerzy WYKROTA" <j...@p...tp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy istnieje jakas alternatywa dla chleba biszkoptowego w diecie optymalnej?
I czy można sobie pozwolić na niewielkie ilości chleba pszenno-żytniego? Za
odpowiedzi na w.w. pytania będe bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam
MJW

2. Data: 2004-09-10 11:10:22

Temat: Re: Chleb biszkoptowy???
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy WYKROTA" <j...@p...tp.pl> a écrit dans le message de
> [...]
Za
> odpowiedzi na w.w. pytania będe bardzo wdzięczny.

od malych ilosci swiat sie nie zawali, ale unikaj pieczywa z bialej maki.
Najlepszy bedzie z maki z grubego przemialu czy kompletnej

Jurek

3. Data: 2004-09-10 18:35:56

Od: "gapa" <g...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy istnieje jakas alternatywa dla chleba biszkoptowego w diecie
optymalnej?

tak, jajecznica. i to jajka i to jajka.

> I czy można sobie pozwolić na niewielkie ilości chleba pszenno-żytniego?
Za
> odpowiedzi na w.w. pytania będe bardzo wdzięczny.

weglowodany jedz koniecznie!, w należnej dla siebie ilości.

> Pozdrawiam
> MJW

grazyna

4. Data: 2004-09-10 20:20:01

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

gapa w wiadomości news:chsru1$t88$1@news.onet.pl pisze:

> tak, jajecznica. i to jajka i to jajka.

O matko, chowaj sie Grazynko, bo Cie zaraz Krysia wespol ze Slawkiem i
Iwonka zbombarduja za chleb, w ktorym nie ma chleba!

MSPANC

--
Zapewne nie zauważyłeś, że JK nie ma poglądów, tylko wiedzę. Optymalni mają wiarę
tylko przed zastosowaniem ŻO; później też wiedzę, tyle, że nie tak doskonałą jak

5. Data: 2004-09-14 05:19:15

Od: "gapa" <g...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O matko, chowaj sie Grazynko, bo Cie zaraz Krysia wespol ze Slawkiem i
> Iwonka zbombarduja za chleb, w ktorym nie ma chleba!
>
> MSPANC

Sugerujesz, że Krysia ze Sławkiem nie wiedzą, że chleb biszkoptowy robi sie
z jajek???
Dam sie pociąć ze wiedzą.
grazyna

6. Data: 2004-09-14 05:42:07

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

gapa w wiadomości news:ci5uo2$d5e$1@news.onet.pl pisze:

> Sugerujesz, że Krysia ze Sławkiem nie wiedzą, że chleb biszkoptowy robi
> sie z jajek???
> Dam sie pociąć ze wiedzą.

Uuu, widze ze nie sledzilas dokladnie watku o wegetarianskim smalcu.

--
Wiedza świata cywilizowanego na temat żywienia prowadzi do powstawania chorób. Wiedza
optymalnych na ten temat prowadzi do zdrowia. - Leszek Serdyński

7. Data: 2004-09-14 06:56:29

Od: "gapa" <g...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uuu, widze ze nie sledzilas dokladnie watku o wegetarianskim smalcu.
>
> --
no :( wątki wege mnie nie kręcą. coś straciłam? daj namiary.
grazyna

8. Data: 2004-09-14 07:06:15

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

gapa w wiadomości news:ci64ec$gap$1@news.onet.pl pisze:

> no :( wątki wege mnie nie kręcą.

A jaki on tam wege, skoro rozpoczety przez Jurka, Slawka i Krysie?

> coś straciłam?

W skrocie to kilku swiatlych optymalnych chcialo sie ponabijac z rzeczy typu
wegetarianski smalec czy kotlety sojowe a la schabowy, a Ty im taka krecia
robote robisz i z chlebem zrobionym z jajek wyskakujesz.

--
Mimo, iż jestem wieloletnim optymalnym. Obecnie jestem w trakcie testowania
szwedzkiej diety oczyszczającej organizm z metabolizmu. - Karol Braniek [Morgano]

9. Data: 2004-09-14 16:56:08

Od: "gapa" <g...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W skrocie to kilku swiatlych optymalnych chcialo sie ponabijac z rzeczy
typu
> wegetarianski smalec czy kotlety sojowe a la schabowy, a Ty im

no masz racje, to sie nie ma co nabijac! to trzeba usiąść i płakać :(
raz kiedyś kupiłam flaki z soi, jakies 15 lat temu. no nie przypominało to
produktu jadalnego :((
grazyna

10. Data: 2004-09-14 17:34:32

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

gapa w wiadomości news:ci77il$9ag$1@news.onet.pl pisze:

> typu
>
> no masz racje, to sie nie ma co nabijac! to trzeba usiąść i płakać :(
> raz kiedyś kupiłam flaki z soi, jakies 15 lat temu.

Ale zmyslasz. 15 lat temu takich produktow nie bylo w ogole na rynku.

> no nie przypominało
> to produktu jadalnego :((

Takoz i miedzy wierszami tego watku zdaje sie pojawiac sugestia, ze "chleb"
z jajecznicy jednak nie za bardzo, ale - jak widac - aluzji nie poniala.
Poza tym de gustibus non est disputandum, ale zeby o tym wiedziec, to jednak
troche wychowania potrzeba. Tylko teraz nie tup nogami - sama skierowalas
rozmowe na ten tor, wycinajac meritum mojej poprzedniej wypowiedzi.

--
Potrawy mięsne, a zwłaszcza podrobowe są najwartościowszym pożywieniem. Ustępują im
tylko żółtka jajek. - Leszek Serdyński

CZY I MY BĘDZIEMY TAK GRUBI?
zboże
Chrom w narutalnych produktach