Chleb serowy (pycha, ale...)

1. Data: 2001-02-05 12:18:21

Temat: Re: Chleb serowy (pycha, ale...)
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

chleb serowy.
.. Jets jeden maly problem: totoj
>rosnie (jest na drozdzach) wszerz a nie w gore. Nie wychodzi zakalec czy
>cos, ale jednak lepiej by wygadal troche wyrosniety do gory.
>Ma ktos pomysl, co moze byc przyczyna?
>
>Pozdrawiam,
>robal.

wsadzic do waskiej blaszki do pieczenia. Nie bedzie mial gdzie
isc, to pojdzie w gore..autposja mi podpowiada

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----

1. Data: 2001-02-05 12:19:59

Temat: Chleb serowy (pycha, ale...)
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Kiedys ktos (nie pamietam kto) podawal przepis na chleb serowy. Jest
naprawde pycha, super i owgole, tylko... Jets jeden maly problem: totoj

1. Data: 2001-02-05 12:25:22

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:
> wsadzic do waskiej blaszki do pieczenia. Nie bedzie mial gdzie
> isc, to pojdzie w gore..autposja mi podpowiada
To juz bylo - efekt: na chleb i tak nie za bardzo wyrosl, a tylko
jeszcze sie zepsul, bo przykleila sie do niego powloka z formy (nigdy
nie odchodzila, ale do tego chlebka sie chetnie przykleila). Forma do
wyrzucena, chleb do obkrojenia...

Pozdrawiam,
robal.

Re: Ryz na sypko bez przypalenia (sprawdzone!!)
sałatki
pierogi leniwe
Zawartosc
leniwe dla leniwych