Chleb z "Biedronki"

1. Data: 2013-11-05 23:24:00

Temat: Chleb z "Biedronki"
Od: jan potulicki <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ma ktoś pojęcie jaka jest receptura chleba pieczonego i sprzedawanego w
"Biedronce",jest ciemny i nawet mi smakuje, ale dziwne głosy na temat
receptury dochodzą ...
Pozdrawiam
Jan

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

2. Data: 2013-11-06 08:24:59

Temat: Re: Chleb z "Biedronki"
Od: "michalek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jan potulicki" <p...@g...com> napisał w wiadomości
> Ma ktoś pojęcie jaka jest receptura chleba pieczonego i sprzedawanego w
> "Biedronce",jest ciemny i nawet mi smakuje, ale dziwne głosy na temat
> [...]

Prawdopodobnie nie ma jednego dostawcy ciemnego chleba dla
wszystkich "Biedronek". Koszty transportu byłyby dość niepraktyczne.
Jeżdżąc trochę po Polsce i kupując w różnych "Lidlach"
zauważyłem, że pod ich własną marką Pilos w różnych obszarach
kraju wyroby mleczne pochodzą z różnych mleczarni.
Pewnie podobnie jest w Biedronce.

A co do receptury, to z żadnego marketu pieczywa szczególnie dobrej jakości
receptur bym się nie spodziewał. Jak też szczególnie "trujących".
Pieczywo tam ma być tanie i tyle (zwłaszcza, że podobno jeszcze czasem
do niego dopłacają - żeby w ogólnym bilansie zarobić na innych produktach).

3. Data: 2013-11-06 12:13:34

Od: jan potulicki <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-11-06 08:24, michalek pisze:

> [...]
> zauważyłem, że pod ich własną marką Pilos w różnych obszarach
> kraju wyroby mleczne pochodzą z różnych mleczarni.

Cała sprawa zainteresowała mnie gdy gdzieś na grupie doczytałem o tym ze
ten chleb jest z podłego ziarna i mielonej tektury.Ciekawostką jest ze
ten chleb pieką na miejscu w sklepie, podobnie jest Lidlu.
Pozdrawiam
Jan

4. Data: 2013-11-23 15:29:30

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jan potulicki" <p...@g...com> napisał

> Cała sprawa zainteresowała mnie gdy gdzieś na grupie doczytałem o
> tym ze ten chleb jest z podłego ziarna i mielonej tektury.

I ty w to uwierzyłeś?

> Ciekawostką jest ze ten chleb pieką na miejscu w sklepie,

Nie pieką tylko "odpiekają" z mrożonych prefabrykatów przywożonych z
fabryki. Takie "pieczywo" jest bardzo atrakcyjne póki ciepłe, w
ostateczności jeszcze przez parę godzin po wystygnięciu, na następny
dzień właściwie niejadalne. To nie jest normalny chleb.

Czy to ma szansę się udać?
Cykoria i cykor
Macie dzieci? wnuki? - to wkrótce możecie nie mieć...
Ryby szkodzą, siemię nie
Czerwona bazylia