Chłodziarko-zamrażarka ELECTROLUX ERN2925 (zabudowa)

1. Data: 2004-06-16 10:52:54

Temat: Chłodziarko-zamrażarka ELECTROLUX ERN2925 (zabudowa)
Od: Evunia <h...@e...day.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chłodziarko-zamrażarka ELECTROLUX ERN2925 pod zabudowę.
Czy ta zamrażarka ma szuflady, czy półki ?
Na zdjęciu niedokładnie widać, powiększenie też nie pomaga.
MOże ktoś ma, wie ?
Z góry dziękuję za odpowiedź.

--
Eva Sheers

1. Data: 2004-06-16 12:29:45

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6/16/2004 12:52 PM, Evunia napisał(a):
> Chłodziarko-zamrażarka ELECTROLUX ERN2925 pod zabudowę.
> Czy ta zamrażarka ma szuflady, czy półki ?
3 szuflady, po wyjęciu górnej robi się półka - ale bez drzwiczek.

Pamiętaj, że zakup lodówki Electroluksa może się okazać nie strzałem w
dziesiątkę, lecz przeciwnie - daleko poza tarczę:
http://groups.google.com/groups?selm=c687k6%24oep%24
...@s...man.poznan.pl

Michał
--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

1. Data: 2004-06-16 13:17:18

Od: Evunia <h...@e...day.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 16 Jun 2004 14:29:45 +0200, na pl.rec.dom, Michal Sobkowski
napisał(a):

> Pamiętaj, że zakup lodówki Electroluksa może się okazać nie strzałem w
> dziesiątkę, lecz przeciwnie - daleko poza tarczę:
> http://groups.google.com/groups?selm=c687k6%24oep%24
...@s...man.poznan.pl

Wiem. Podobnie, jak z produktami innych firm. Mam/miałam sprzęty Boscha,
Whirlpoola, Philipsa, Sony, Browna i kilku innych i po jakimś czasie nic
nie jest idealne. Lodówka Boscha, która działa póki co bez problemów w
sensie chłodzenia, mrożenia, pozwoliła ułamać sobie "rączkę" od zamrażarki
:] Ja też nie cieszę się, że kupię Electroluxa. Tak wyszło. Od kilku dni
szukamy, biegamy za sprzętem AGD, kilka pozycji, które są na www i w
sklepowych katalogach, producent przestał produkować (Amica, Candy i coś
tam). Jestem zmęczona już tymi poszukiwaniami.

--
Eva Sheers

1. Data: 2004-06-17 11:40:38

Od: "Mucha1" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co wiem to chyba ona ma szuflady plaskitokwe przezroczyste o ile
dobrze pamietam model. Nie pamietam czy jest szuflada czy polka do szybkiego
zamrazania.. ale tak to sa szuflady
pozdrawiam Mucha

> [...]
> Czy ta zamrażarka ma szuflady, czy półki ?
> Na zdjęciu niedokładnie widać, powiększenie też nie pomaga.

BEKO co to za firma z AGD?i czy godna polecenia?
Ogrzewanie kominkowe
Jakie żelazko?
Po położeniu gładzi - farba nie kryje
Pigułka czyszcząca?