Chore tuje.

1. Data: 2009-12-06 08:21:26

Temat: Chore tuje.
Od: "KS" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Rok temu posadziłem na działce rząd thuji.
Kilka miesiecy temu zauważyłem ze częśc gałązek (zielona część) zaczyna
robić się brązowa i schnie.
Od tamtego czasu próbowałem pryskać jakimś preparatem grzybobójczym, ale nic
nie pomogło.
Co to moze być i co zrobic aby zatrzymać to brązowienie i schniecie głazek?

Pozdrawiam
K.S.

2. Data: 2009-12-06 13:09:34

Temat: Re: Chore tuje.
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KS" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> Rok temu posadziłem na działce rząd thuji.
> Kilka miesiecy temu zauważyłem ze częśc gałązek (zielona część) zaczyna
> robić się brązowa i schnie.

Hejka. Prawdopodobnie zaniedbałeś(aś) podlewanie.

> Od tamtego czasu próbowałem pryskać jakimś preparatem grzybobójczym, ale
> nic
> nie pomogło.

Gdy sie pryska jakimś preparatem to efekty moga być siakie lub owakie.
:-)
Pozdrawiam byle jak Ja...cki

3. Data: 2009-12-06 14:50:21

Od: "Jan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KS" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam,

...> Kilka miesiecy temu zauważyłem ze czę?c gał?zek (zielona czę?ć) zaczyna
> robić się br?zowa i schnie.
Wygląda na brak żelaza. Nawóz?
Pozdrowienia
Jan