Choroba afektywna-dwubiegunowa a pobór do wojska

1. Data: 2008-01-14 12:02:21

Temat: Choroba afektywna-dwubiegunowa a pobór do wojska
Od: "pien" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów.Mam pytanie.Około 1,5 roku temu u mojego syna stwierdzono
chorobe afektywna-dwubiegunową ! W związku z tym mam pytanie odnośnie służby
wojskowej.Czy mój syn ma obowiązek odbycia słuzby wojskowej czy też
automatycznie zostanie przeniesiony do kategorii E po komisji.

Dziekuje za pomoc i pozdrawiam

Ps.Jeśli to nie ta grupa to przepraszam ale nie wiem zupełnie gdzie moge
otrzymac odpowiedz na to pytanie

2. Data: 2008-01-15 09:10:48

Od: kynast <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Sty, 13:02, "pien" <a...@c...pl> wrote:
> [...]
>
> Dziekuje za pomoc i pozdrawiam
>
> Ps.Jeśli to nie ta grupa to przepraszam ale nie wiem zupełnie gdzie moge

Taka choroba jest przeciwwskazaniem do słuzby wojskowej, decyduje
komisja poborowa, od jej decyzji mozna się odwołać.
pa
st

3. Data: 2008-01-15 14:22:40

Od: "pien" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje bardzo.Pozdrawiam

sukces problem porażka i ja
A może owym ludziom, chorym z nienawi?ci i z antypolonizmu, o to chodzi?
Stwierdzono nieuleczalne załamania w zakresie relacji międzyludzkich i wewn?trz-osobowych.
Szczepienie przeciw HCV
Klinika onkologiczna