sukces problem porażka i ja

1. Data: 2008-01-14 10:40:01

Temat: sukces problem porażka i ja
Od: "JS" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W moich bojach z chmurą w końcu (kuracja trwała mniej wiecej
św Bożego Narodzenia) osiągnąłem sukces - caly ubiegly tydzień
byłem zdrowy - bylem zdrowy jedyne dni od kilku lat ciągłej chmury.
Pomaogła mi nystatyna + dieta (bez cukru i kofeiny troche cwiczeń
i surowych warzyw). Pomogla mi w moim mniemaniu glownie nystatyna
(zżarłem dwa listki (niecale bo juz milem kiedys wybrane ze starej kuracji
ale na pewno ponad jeden) po jednej lub po dwie dziennie przez okolo
dwa tygodnie - takie czerwone spore pigulki - w kolorze malych
butli gazowych do kuchenki turystycznej) JEDNAK bez diety (i to raczej
scislej) (chodzi chyba glownie o cukier (jesli o mnie chodzi nie jesc
a jesc warzywa i mieso)) By nie zadzialala. Tak czy owak pomogly
mi wiec zalecenia Tomasza Wileckiego czy tez Wilickiego.
Porazka nastapila przedwczoraj kiedy to po ponad tygodniu zdrowia
buchnąłem sobie znowu pepsikolę z cukrem i natychmiast
na drugi dzień czyli wczoraj obudzilem sie i lazę chory
choć nieco mniej chyba niz wczesniej (ale tylko nieco)
Problem zas jest taki ze moja ulubiona lekarka ogolna
odmowila dania mi recepty na nystatyne (twierdzi zdaje sie
ze wie lepiej co mi jest) - powiedzialem ze zgloszę na nią
zażalenie i chyba bede musieć buchnąć się do okregowej izby
lekarskiej albo gdzie sie da (bo jestem naprawde wnerwiony -
nie trudno mnie chyba zrozumieć - znalazlem lekarstwo ktore mi
pomaga -- muszę albo je mieć albo lazic znowu chory (a choroba
jest (bez wdawania sie w porownania) ciezka - to tak jakby chodzic
na kacu cale lata do tego jeszcze w plesniowej chumrze, spac
w niej itp) -- a moja ulubiona lekarka ogolna z powodów swoich
wymyslow odmawia mi go.

2. Data: 2008-01-14 10:57:59

Temat: Re: sukces problem porażka i ja
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JS wrote:

nystatynkę kupisz bez recepty, więc się nie przejmuj.

A właśnie, www.borelioza.vegie.pl/jakleczyc.html - tu przygotowalem spis
pierwiastkow i witamin wykorzystywanych przez organizm w walce z bakcylami,
w tym rowniez z candida. Jak sie tym "zastymulujesz" przez pare tygodni,
organizm sam zacznie odpowiednio walczyc z zagrozeniem. Zwroc szczegolna
uwage na cynk, pepsi wymywa go z organizmu.

--
www.vegie.pl

3. Data: 2008-01-14 11:04:30

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> organizm sam zacznie odpowiednio walczyc z zagrozeniem. Zwroc szczegolna
> uwage na cynk, pepsi wymywa go z organizmu.

Dobra, oka - obiecuje ze uwaznie przeczytam i byc moze bede wg
tego jechal teraz przez kilka tygodni - musze rzucic okiem

tk :-/)

4. Data: 2008-01-14 12:26:18

Od: SM <b...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>... z candida.

Mowa o "grzybku"? Niedawno właśnie czytałem że pewien lekarz twierdzi że
to właśnie ten popularny grzyb jest odpowiedzialny za zmiany
nowotworowe, na co inni wogle nie zwrócili uwagi. Był nawet "przepis"
czym i w jakich dawkach leczy raka, a dokładniej jak podejrzewa jego
przyczynę - candide.

SM

5. Data: 2008-01-14 14:55:38

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

SM wrote:

> [...]
> nowotworowe, na co inni wogle nie zwrócili uwagi. Był nawet "przepis"
> czym i w jakich dawkach leczy raka, a dokładniej jak podejrzewa jego

z pewnością są zarówno rodzaje nowotworów, które powstają "dzięki" candida,
ale są też takie, które są przez nią powstrzymywane.

Tak czy tak, candida - chociaż jest poważnym problemem współczesnego
człowieka - nie jest chorobą jako taką, a objawem osłabienia organizmu.
Inna sprawa, że jak już się namnoży tak jak u JS, ciężko wyleczyć samym
podniesieniem odporności, jako że nadmiernie rozwinięty grzybek staje się
przy okazji przyczyną osłabienia. Ot, takie błędne koło.

--
www.vegie.pl

6. Data: 2008-01-14 15:35:28

Od: SM <b...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podniesieniem odporności, jako że nadmiernie rozwinięty grzybek staje się
> przy okazji przyczyną osłabienia. Ot, takie błędne koło.

...chodziło mi o dr Tullio Simoncini. Stosuje wodorowęglan sodu (czyli
sode oczyszczoną) na candida albicans. Artykuł czytałem w takim
paranaukowym pisemku "Nexus", ale można też trochę w necie znaleźć np:

http://www.curenaturalicancro.com/therapy-sodiumbica
rbonate.html

SM

7. Data: 2008-01-15 09:37:05

Od: "jfs" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> organizm sam zacznie odpowiednio walczyc z zagrozeniem. Zwroc szczegolna
> uwage na cynk, pepsi wymywa go z organizmu.

Pytalem dziś w aptece - bardzo milej pielegniarki z ładnym i sporym
dekoltem - to nie moge kupić nystatyny bez recepty. Czuje sie jednak
zdecydowanie lepiej (zdrowy na 80%) choć po tym niebacznym cukrze gorzej
i ta nystatyna by mnie uwazam przeczysciła (bylem już zdrowy na 100%
albo 95%) Poprubuje jednak moze dalej diety i cwiczeń - wchrzaniam masę
jabłek zagryzam marchewką i pietruszką z kieszeni kurtki - sporo też chodzę
'z buta' - postaram sie tez mniej ogladać golych bab (co sie
poniekad wiaze z wysilkiem bo faktycznie to wyglada jakby na jakies zjawiska
antagonistyczne) - teraz jest już łatwiej zżerac te jabłka bo sie
przyzwyczailem

jfs

8. Data: 2008-01-15 17:26:00

Od: "JS" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poniekad wiaze z wysilkiem bo faktycznie to wyglada jakby na jakies zjawiska
> antagonistyczne) - teraz jest już łatwiej zżerac te jabłka bo sie

okropnie mnie jednak meczy ze lekarka nie chce mi dac recepty na lek
(nystatyne)- nie wyglada tak zle ale jest to raczej glupia baba sadzac
po tym zdarzeniu - bylem juz zdrowy - teraz jestem zdrowszy niz bylem ale
nie mam leku i nie moge do konca sie wyleczyć, na wiosnę będę zmieniac
pracę i miejsce zamieszkania wiec powinienem być zdrowy, a nie dosc
ze nie mam leku to jestem diablo przemęczony i przepracowany

Dermatolozka zas gdy chcialem nystatyne powiedziala tez ze nie da bo
to jest w gesti lekarza domowego - tym samym moglbym sie wyleczyć
gdyby nie te s***skie przyczółki lekarskie które sądzą ze lepiej
jak mi zabronią tego leku - ale bede szuakc dalej choć powinienem
chyba porozwalać te wypelnione trocinami łby wielkim młotem :-(

Jeslem zły - do tego prawdziwie zniesmaczony ludzmi, cos sie ze mną
moze dziwnego stalo - nie mam zaufania do ludzi i faktycznie
przepaja mnie swoistego rodzaju pogarda dla nich - ludzie są mi obcy
- widzę jak sa beznadziejni i jak straszliwie meczący - trudno się
z kimkolwiek dogadać a nawet jesli sie z kimś dogaduje to czuję
swoisty strach ze znowu zaraz wyskoczy ze swoim owadzim pyskiem
Nie wiem w sumie czy to swiadczy dobrze czy zle o moim stanie
1) niby dobrze bo widze ze jestem lepszy wrazliwszy 2) niby zle
bo wsiaknąłem w ich paskudny swiat i ledwo w nim pikam ale nie mam
sily mu się aktywnie przeciwstawić (owadzie srodowisku urobilo mnie
sobie tak ze nie jestem juz dla nich grozny) - tak wyglada sytuacja

:-/

JS

js

9. Data: 2008-01-15 19:36:30

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JS wrote:

> [...]
> jak mi zabronią tego leku - ale bede szuakc dalej choć powinienem
> chyba porozwalać te wypelnione trocinami łby wielkim młotem :-(

chlopie, w niemal każdej aptece nystatynę sprzedadzą bez recepty,
sprawdzone :D Ale nie "zaleczaj" tego bo jedyne co osiągniesz, to
wyhodujesz gatunki odporne na lek. Podnieś odporność i po paru tygodniach
problem sam zniknie. Jak nie podniesiesz, to w końcu od nowa się grzybol
rozmnoży.

--
www.vegie.pl

10. Data: 2008-01-16 10:20:12

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> problem sam zniknie. Jak nie podniesiesz, to w końcu od nowa się grzybol

Moim błędem było sprobowanie tegu cukru. Teraz nie jem go ale czuje sie jednak
powolutku nie coraz lepiej ale chyba znowu coraz gorzej, dziś oceniam swj stan
50 % tego co bylo przed kuracją (nystatyna+dieta bez pepsicoli i cukru)

Mam WAZNE DLA MNIE JAK ZWYKLE pytania (prosze jak zwykle
przeczytaj uwaznie zeby jakies informacje nie uciekly):

(I) który z tych leków:

1) http://pl.wikipedia.org/wiki/Flukonazol
2) http://pl.wikipedia.org/wiki/Nystatyna

jest bezpieczniejszy - jak bralem nystatynę (okolo 1, 2 tabletki deziennie
okolo 2 tygodnie to lekko bolaly mnie te nerki ale postanowilem to olać i dobrze
zrobilem bo osiagnalem w koncu to wyleczenie) Teraz mam recepte na flukonazol
(dala mi dermatolożka) Nystatyna lek przeze mnie jak mowie sprawdzony
i dzialajacy nie mam recepty - bylem w aptece i 'tylko na recepte'
(moge jeszcze ew isc do innej lekarki domowej moze ma troche rozumu i mi
przepisze)

(II) łykam troche suplementow witamin (taki calosciowy) + oddzielnie
b complex - rowniez wapno musujace -- dokładnie czego nie powinienem
jesc? (odstawilem wszystko co mz ma w sobie ewidentny cukier
czyli rzeczy slodkie, (ptysie 7daysy soki w kartonie napoje gazowane itp)
za wyjatkiem owoców - nie wiem jak z makaronem albo np uszkami/knedlikami
z mrozonek (?) - pije tez sok z pomidorow, jem niby glownie ryby mieso
i warzywa /ale mimo tego powolutku od tego sprobowania cukru znowu
zaczynam czuc sie chorszy) Mógłbyś moze znowu wypunktować mi
czego ABSOLUTNIE nie powinienem jesc, a co KONIECZNIE? Bo jesli mialbym
nie brac tych lekow to w tej chwili jedyna nadzieją jest dla mnie
ze jakas z tych diet zadziała - ale okropnie trudno jest mi ją
dobrać. Działa nystatyna+moja dieta - sama moja obecna dieta (przynajmniej
nalozona na moj 50% stan chorobowy nie dziala poki co tak dobrze.

JS

> --
> www.vegie.pl

A może owym ludziom, chorym z nienawi?ci i z antypolonizmu, o to chodzi?
Stwierdzono nieuleczalne załamania w zakresie relacji międzyludzkich i wewn?trz-osobowych.
Szczepienie przeciw HCV
Klinika onkologiczna
pomocy! dla ludzi o mocnych nerwach szybka terapia!!!!!!!!!paznokie c