Choroba sieroca

1. Data: 2000-01-05 07:30:13

Temat: Choroba sieroca
Od: t...@p...com (Maciej Żukiewicz) szukaj wiadomości tego autora

Pomozcie mi , On ma 18 lat i w nocy ssie palec a w dzien slucha swojeje
muzyki kiwając sie na siedzaco (do przodu i do tylu).
Trwa to od jego dziecinstwa. Umyslowo jest dobrze rozwiniety. Co moglo
spowodowac ten stan.

Pozdrawiam wszystkich

Moj email: t...@p...com

Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-07 01:50:21

Temat: Re: Choroba sieroca
Od: r...@d...uni.wroc.pl (Ronan) szukaj wiadomości tego autora

On 5 Jan 2000 08:30:13 +0100, t...@p...com (Maciej Żukiewicz) wrote:

> [...]
>muzyki kiwając sie na siedzaco (do przodu i do tylu).
>Trwa to od jego dziecinstwa. Umyslowo jest dobrze rozwiniety. Co moglo

Jaka choroba sieroca?! Gdyby ją miał nigdy nie byłby normalnie rozwinięty
umysłowo! To co robi mimowolnie w nocy w ogóle nie podpadapod rzetelną
analizę psychologiczną, a to że ktoś kiwa się w rytm muzyki to raczej dobrze
świadczy o jego słuchu. A tego co napisałeś, tutaj w ogóle nie żadnego
"stanu"!

---
Pozdrawiam

Michał Kulczycki AKA Ronan