Re: czy to normalne?

1. Data: 2000-01-04 21:24:11

Temat: Re: czy to normalne?
Od: "bary" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

mała napisał(a) w wiadomości: <84tigu$a6g$1@sklad.atcom.net.pl>...
>nie wiem
>co jest
>moze to sila dzialania pzrekory
>albo tej spcyficznej cechy czlowieka...
>...zawsze chcemy tego czego miec nie mozemy

Możemy!!!! nie mów tak mała, co ty!?

>u mnie to jest tak ,ze zawsze chcialam miec przyjaciolke
>i bylo to dla mnie wazniejsze niz co innego

a co ja na to.. Eric Berne w swojej książce szczerze i bezczelnie
wygarnął że :
"PONIEWAŻ DLA WIEKSZOŚCI LUDZI INTYMNOŚĆ Z PRZYCZYN PSYCHOLOGICZNYCH JEST
NIEDOSTĘPNA WIĘC nie ma innego wyjścia: ... aby być w jakimś jednak
kontakcie ze światem ludzie stosują gry, gdyż lepszy jest "kopniak w goleń"
niż brak jakichkolwiek bodźców. "

>wolalam jedna pzryjaciolke niz xxx.... facetow

>bo nigdy nie mialam takiej "prawdziwej"
>i jeszcze z tego nie wyroslam

można być małym i dojrzałym.. do miłości, przyjaźni... tak myślę... ale
to tak nie zawsze wychodzi, bo ludzie lubią egoizm.

>chyba cos ze mna nie tak
>chyba jestem nienormalna

nie chybaj bo to nieładnie ;)

>mała

JAcEk

------

"Czasami lepiej odejść od zmysłów by nie zwariować"
"Don't worry, be happy"