Choroby, badania gdzie wazny jest pomiar temepratury co pewien czas (wilgotnosci tez)

1. Data: 2005-02-15 13:17:32

Temat: Choroby, badania gdzie wazny jest pomiar temepratury co pewien czas (wilgotnosci tez)
Od: "Krzys-iek" <root.a.krionix.ten<-> szukaj wiadomości tego autora

Witam

juz wyjasniam o co mi chodzi.

Szukam opisow, nazw (itp) chorob w ktorych wazny jest pomiar temperatury
ciala co pewien czas (np co 1h, 30minut, 5h...), tempratury czesci ciała do
ktorej jest latwy dostep, czyli nie interesuje mnie pomiar temeratury w
zoładku :->.

Narazie ogolnie to wiem ze w szpitalach robi sie pomiar temperatury pacjenta
co jakis tam czas, pozniej notuje sie to na tabliczce przyczepionej do lozka
przy nogach pacjenta.

Czy potrzebne sa tez pomiaty wilgotnosci skory, pod pachami np ;) pacjenta?
W jakich chorobach, przypadkach?

A moze wymyslicie cos innego? Chodzi o badania medyczne oczywiscie.

dziekuje