Chory Bóg.

1. Data: 2010-02-22 12:39:40

Temat: Chory Bóg.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Psychologii od momentu jej powstania nie interesuje to / czy Bóg
istnieje , czy też nie istnieje/ natomiast zainteresowanie skupia się
na tym, jakie mechanizmy ludzkie powodują kształtowanie się obrazu
Boga, tzn; ludzie chorzy stworzą chorego Boga. Jest to świetny artykuł
na temat różnych chorób psychicznych występujących w stwarzaniu Boga
przez ludzi z zaburzeniami osobowości. Dam przykład, ale tych
przykładów w artykule jest więcej, niestety moim zdaniem tego Boga
chorego mamy obecnie w Polsce indukowanego społeczeństwu i dzieciom,
tak więc_;
http://www.psychologia.net.pl/artykul.php?level=183

Elementy osobowości paranoicznej (F60.0) w obrazie Boga Bóg obarczony
elementami osobowości paranoicznej charakteryzuje się nadmierną
wrażliwością na niepowodzenia i odrzucenia, długimi stanami
rozpamiętywania przykrości i krzywd, podejrzliwością i reinterpretacją
wszelkich działań otoczenia jako zagrażających (wrogich,
pogardliwych). Potrafi prowokować do rywalizacji, walki w obronie
domniemanego zagrożenia swoich praw. Silnie przejawia postawę ksobną,
nieustannie szuka potwierdzenia podejrzeń o istniejących "spiskach"
odnośnie własnej osoby i świata. Posiada nieustannie nawracające,
nieuzasadnione podejrzenia dotyczące niewierności, zdrady i odrzucenia.

2. Data: 2010-02-22 14:11:19

Temat: Re: Chory Bóg.
Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
n.googlegroups.com...

ano wlasnie,
brzmi jakos tak bardzo znajomo?

"
[...]

Druch

3. Data: 2010-02-22 14:28:35

Od: "sweet.graa`l'" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał

[...]

====

A jeśli ktoś uleczy tego Boga, to czy to będzie dowód na to, że człowiek
tworzy sobie Boga, czy że Bóg pozwolił się ludziom uleczyć ? :o/
A może był zawsze zdrowy przynajmniej w sercach niektórych ?

"Elementy osobowości paranoicznej (F60.0) w obrazie Boga Bóg obarczony
elementami osobowości paranoicznej charakteryzuje się nadmierną
wrażliwością na niepowodzenia i odrzucenia"

Ty nie jesteś wrażliwy ? A cóż oznacza nadmierna wrażliwość ?
Tak, wiem, lekarze są często bardzo obojętni na los chorego...

zdarBrat

4. Data: 2010-02-22 15:02:00

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Druch napisał(a):
> [...]
> charakteryzuje siďż˝ nadmiernďż˝
> wra�liwo�ci� na niepowodzenia i odrzucenia, d�ugimi stanami
> rozpami�tywania przykro�ci i krzywd, podejrzliwo�ci� i reinterpretacj�
> wszelkich dzia�a� otoczenia jako zagra�aj�cych (wrogich,
> pogardliwych). Potrafi prowokowaďż˝ do rywalizacji, walki w obronie
> domniemanego zagro�enia swoich praw. Silnie przejawia postaw� ksobn�,
> nieustannie szuka potwierdzenia podejrze� o istniej�cych "spiskach"
> odno�nie w�asnej osoby i �wiata. Posiada nieustannie nawracaj�ce,
> nieuzasadnione podejrzenia dotycz�ce niewierno�ci, zdrady i odrzucenia.

No bardzo znajomo , gdyż taki paranoiczny Bóg wszędzie węszy
wyimaginowanych wrogów tymu Żydzi, Homoseksualiści, ludzie o innych
poglądach, jest bardzo zły taki Bóg jak napatoczy się taki jakiś np
ateista, oczy płoną mu stosem i prześladowaniem,.......och Bóg jest
chory czy ci co stwarzają takiego Boga?

5. Data: 2010-02-22 15:05:55

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...

"
[...]

Czy taka osoba moze byc agresywna dla innych, wyzywac ich i opluwac?
A nawet kogos uderzyc?

Czy taka osoba taka zlosci sie gdy ktos nie podziela jej pogladow
i mowi wprost o jej paranoi?

Czy taka osoba wszedzie widzi zagrozenie?
Czy taka osoba jest bardzo aktywna w szukania tych "zagrozen" i opisywaniu
ich?

Druch

6. Data: 2010-02-22 15:07:07

Temat: Re: Chory B?g.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

sweet.graa`l' napisał(a):
> [...]
> ====
>
> A je?li kto? uleczy tego Boga, to czy to b?dzie dow?d na to, ?e cz?owiek
> tworzy sobie Boga, czy ?e B?g pozwoli? si? ludziom uleczy? ? :o/
> A mo?e by? zawsze zdrowy przynajmniej w sercach niekt?rych ?
>
> "Elementy osobowo?ci paranoicznej (F60.0) w obrazie Boga B?g obarczony
> elementami osobowo?ci paranoicznej charakteryzuje si? nadmiern?
> wra?liwo?ci? na niepowodzenia i odrzucenia"
>
> Ty nie jeste? wra?liwy ? A c? oznacza nadmierna wra?liwo?? ?
> Tak, wiem, lekarze s? cz?sto bardzo oboj?tni na los chorego...

Tak, zauważyłeś, że w pewien sposób to jest zejście z nieba na ziemię,
Fraud to demaskował wskazując że to ludzie stwarzają sobie mit Boga ,
a nie Bóg ludzi, bo im ktoś bardziej powiedzmy chory tym bardziej jego
obraz Boga jest tworem również chorobowym.

7. Data: 2010-02-22 15:20:14

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Druch napisał(a):
> [...]
> pogl�dach, jest bardzo z�y taki B�g jak napatoczy si� taki jaki� np
> ateista, oczy p�on� mu stosem i prze�ladowaniem,.......och B�g jest
> chory czy ci co stwarzajďż˝ takiego Boga?
> "
>
> Czy taka osoba moze byc agresywna dla innych, wyzywac ich i opluwac?
> A nawet kogos uderzyc?
>
> Czy taka osoba taka zlosci sie gdy ktos nie podziela jej pogladow
> i mowi wprost o jej paranoi?
>
> Czy taka osoba wszedzie widzi zagrozenie?
> Czy taka osoba jest bardzo aktywna w szukania tych "zagrozen" i opisywaniu

Taka osoba bardzo się złości jak wykazuje jej się fakt paranoi ,czyli
nienawiści do homo, żydów, i często odbiera ten fakt jak atak na
swoją osobę i robi z siebie prześladowanego i jeszcze podejrzewa że za
tym stwierdzeniem stoi np' polityczna poprawność finansowana przez
żydów czy lobbi homoseksualne.

8. Data: 2010-02-22 16:18:55

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...

"Taka osoba bardzo się złości jak wykazuje jej się fakt paranoi ,czyli
nienawiści"

rozumiem!

"często odbiera ten fakt jak atak na swoją osobę i robi z siebie
prześladowanego i jeszcze podejrzewa że za
tym stwierdzeniem [cos] stoi"

rozumiem!

Druch

9. Data: 2010-02-22 17:02:49

Od: "sweet.graa`l'" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

==
Brat, zrób coś z tym swoim kodowaniem, bo nie idzie czytać
ani prowadzić dyskusji.

A co do obrazów, jakie wytwarzamy sobie w głowach,
to mogą być zdrowe lub chore niezależnie od tego,
czy są Bogiem czy nie.

zdarBrat

Ps. Jest wielu ludzi w Polsce, którzy mają chory obraz Rosji
czy islamu w swoich makówkach.

10. Data: 2010-02-22 17:05:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Feb 2010 18:02:49 +0100, sweet.graa`l' napisał(a):

> Ps. Jest wielu ludzi w Polsce, którzy mają chory obraz Rosji
> czy islamu w swoich makówkach.

Ba, jest wielu Rosjan, którzy mają chory obraz Rosji w swoich makówkach. To
samo z wyznawcami islamu.

--

Ikselka.

PARCHY...