Chrapanie - jak się pozbyć?

1. Data: 2003-01-21 08:20:41

Temat: Chrapanie - jak się pozbyć?
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy ktoś z uczestników tej listy ma może wypróbowany sposób (albo lek) który
umożliwi pozbycie się chrapania (mojego niestety, ktore przeszkadz pozostałym
członkom mojej rodziny)?

2. Data: 2003-01-21 08:35:21

Temat: Re: Chrapanie - jak się pozbyć?
Od: "Jojo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
który
> umożliwi pozbycie się chrapania (mojego niestety, ktore przeszkadz

udanie sie do dobrego lekarza - przyczyn chrapania trochę jest i wiekszosci
mozna zaradzić
na grupie medycznej pewnie wiedzą więcej to i powiedzą więcej

pozdr.Joanna

3. Data: 2003-01-21 09:01:18

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> udanie sie do dobrego lekarza - przyczyn chrapania trochę jest i wiekszosci
> mozna zaradzić
> na grupie medycznej pewnie wiedzą więcej to i powiedzą więcej
>
> pozdr.Joanna

tylko gdzie ta grupa bo nie mogę znaleźć...

4. Data: 2003-01-21 09:08:41

Od: "Jojo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tylko gdzie ta grupa bo nie mogę znaleźć...

pl.sci.medycyna

pozdr.Joanna

5. Data: 2003-01-21 11:41:48

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> pl.sci.medycyna
>
> pozdr.Joanna

jak na razie nikt na tamtej grupie nie raczył (albo nie chciał) odpowiedzieć :(

6. Data: 2003-01-22 07:14:17

Od: "Iwcia&Pstryk" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak na razie nikt na tamtej grupie nie raczył (albo nie chciał)
odpowiedzieć :(

moze dlatego ze jest to problem z ktorym trzeba pojsc do lekarza
niewirtualnego.Lekarze ktorzy sa na tamtej grupie organicznie nie lubia
gdybac przez net. Przyczyn chrapania jest calkiem sporo - polipy w nosie,
skrzywiona przegroda itp itd. Nikt cie tak nie zdiagnozuje. A isc do lekarza
trzeba do bezdech przy chrapaniu konczy sie niedotlenieniem mozgu.

Pzdr
Iwcia

ach, mozecie sprobowac kupic takie plasterki podnoszące płatki nosa - ale
jezeli to nie pomoze to koniecznie lekarz zeby wykluczyc przyczyny
"konstrukcyjne"

7. Data: 2003-01-25 17:39:52

Od: " Ismena" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sa krople "stop snore" w aptece bez recepty, ale troche drogawe - chyba ok.
35 zl. Trzeba zrobic roztwor tych kropli w wodzie i co wieczor plukac gardlo.
Efekt swietny - moj maz przestal po nich chrapac, a po odstawieniu chrapie
mniej i ciszej. A przedtem chrapal jak parowoz - potrafil mnie obudzic tym
chrapaniem

8. Data: 2003-01-27 22:00:57

Od: "Kasia Bielak" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Ismena" <i...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mniej i ciszej. A przedtem chrapal jak parowoz - potrafil mnie obudzic tym

też polecam, krople działają

Czy to wolno robić?
Please select: SEX , Marriage or BIG MONEY (or ALL !!!)
Bajm
zapach
Mój synek w necie :-)))))))))