Czy to wolno robić?

1. Data: 2003-01-20 22:38:32

Temat: Czy to wolno robić?
Od: "jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi Drodzy

znalazłem w sieci pytanie jak zoorganizować komputer dziecka tak aby maile
które on wysyła trafiały na konto rodziców.

Co myślicie o takim rozwiązaniu?

Jacek

2. Data: 2003-01-21 00:11:29

Temat: Re: Czy to wolno robić?
Od: "Cudny" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jacek - zdarzyło Ci się kiedyś napisać takie coś:
> Moi Drodzy
>
> znalazłem w sieci pytanie jak zoorganizować komputer dziecka tak aby maile
> które on wysyła trafiały na konto rodziców.
>
> Co myślicie o takim rozwiązaniu?

Przeglądanie cudzej korespondencji o coś już zahacza a to że między
rodzicami a dzieckiem nie ma zaufania to można tylko ubolewać.

:: Cudny ::.

http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu
ser&userid=2416320

3. Data: 2003-01-21 06:56:29

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jacek <j...@w...pl> napisał(a):

> Moi Drodzy
>
> znalazłem w sieci pytanie jak zoorganizować komputer dziecka tak aby maile
> które on wysyła trafiały na konto rodziców.
>
> Co myślicie o takim rozwiązaniu?

Fuj, bardzo brzydkie. Równie brzydkie jak podczytywanie listów, pamiętników i
podsłuchiwanie rozmów telefonicznych.

Jak się nie ma do dziecka zaufania, to się go nie dopuszcza do Internetu.

JoP

4. Data: 2003-01-21 07:19:43

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Co myślicie o takim rozwiązaniu?

Taka kontrola pojawia się wtedy, gdy rodzice zawiedli na całej linii.
Skończyło się już zaufanie budowane na bazie miłości i autorytetu.(a może
nigdy go nie było?)
Nie ma przeświadczenia rodziców o godności własnego dziecka,
które budować w sobie należy przecież już od momentu jego poczęcia.
Generalnie - smutna sprawa.
Desperacja.
Jestem przeciw!

puchaty

5. Data: 2003-01-21 07:39:12

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> znalazłem w sieci pytanie jak zoorganizować komputer dziecka tak aby
maile
> które on wysyła trafiały na konto rodziców.

Do tematu: -'wolno' robić wszystko ale pewnych rzeczy się 'nie robi',
i to nie dlatego że 'nie wolno' a dlatego że nie pozwalają na to:
własne normy moralne, szacunek do siebie i innych oraz poczucie
godności własnej i poszanowanie godności cudzej.

Pozdrawiam
Qwax

6. Data: 2003-01-21 08:22:50

Od: "jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qwax" <...@...Q> wrote in message news:25199-1043134660@213.17.138.62...
> [...]
> własne normy moralne, szacunek do siebie i innych oraz poczucie
> godności własnej i poszanowanie godności cudzej.

I nie znajdujecie żadnego powodu aby można bylo tak, robić?

Jacek

7. Data: 2003-01-21 08:24:14

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I nie znajdujecie żadnego powodu aby można bylo tak, robić?

Powód jest tylko jeden - własna bezsilność!

puchaty

8. Data: 2003-01-21 08:42:20

Od: "jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"puchaty" <p...@w...pl> wrote in message

> Użytkownik "jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Powód jest tylko jeden - własna bezsilność!

A jednak sporo rodziców wpada na takie pomysły.
Cieszę się że moje zdanie pokrywa się z Waszymi wypowiedziami,
w podobnym duchu odpisałem zainteresowanym.

Jeszcze raz dziękuję.

Jacek

9. Data: 2003-01-21 08:45:36

Od: Snajper <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jacek wrote:

> znalazłem w sieci pytanie jak zoorganizować komputer dziecka tak aby maile
> które on wysyła trafiały na konto rodziców.
> Co myślicie o takim rozwiązaniu?

Technicznie no problem. Spolecznie - hamowa. :(

--
### Pozdrawiam
### Rafal SNAJPER Siwinski

10. Data: 2003-01-21 08:53:56

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> znalazłem w sieci pytanie jak zoorganizować komputer dziecka tak aby
maile
> które on wysyła trafiały na konto rodziców.

Oznacza naszą bezsilność.

Dziecko wychowujemy przez lata.

Mam z synem konto na tym samym komputerze jako inne tożsamosci w
outlooku, on zna moje hasło, ja nie znam jego, czasem jak odbierze
pocztę zapomina przełaczyć na moją tożsamosć.
Swojej poczty nigdy nie czytamy, ale czasem podsyłamy sobie co
fajniejsze dowcipy.

Uważam ze wzajemne czytanie poczty a dotyczy to nie tylko relacji
rodzice/ dziecko, ale tez i moze przede wszystkim relacji maż/żona,
TŻ/TŻ to po prostu świnstwo i świadczy o bardzo niskim poziomie
czytającego.

Pozdrowienia.

Basia

Please select: SEX , Marriage or BIG MONEY (or ALL !!!)
Bajm
zapach
Mój synek w necie :-)))))))))
Dzieciaczek sasiada...