Chrypa nie wiem skad?

1. Data: 2005-10-08 20:05:44

Temat: Chrypa nie wiem skad?
Od: "CYNIO" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Od 2 dni chodze zachrypniety i ledwo moge mowic :( nie wiem dlaczego tak mi
sie stalo mam ukonczone 22 lata wiec to nie jest mutacja. Nie boli mnie nic
dobrze sie czuje tylko czasem mam kaszel ale taki suchy bez zadnej
wydzieliny czy cos w tym stylu :( i czasami jak nabieram powietrza to mnie
tak jakby cos zalaskotalo w gardle i wtedy zbiera mi sie na kaszel :( moze
ktos z was zetknol sie z podbnym problemem? co to moze byc? czy to jakas
choroba?

2. Data: 2005-10-10 15:58:44

Temat: Re: Chrypa nie wiem skad?
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CYNIO" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> Od 2 dni chodze zachrypniety i ledwo moge mowic :( ... czy to jakas
> choroba?

Z pewnoscia...choroba. Odwiedz laryngologa.

Iwona
// Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / /
Cyceron

Ptasia grypa już w Turcji i Rumunii. Na wiosnę-u nas?
Co na odciski?
wirus brodawczaka
wymaz z nosa- problemy, proszę o pomoc
Co najlepsze na nerwicę?