Kręgosłup a nadwaga

1. Data: 2005-10-08 21:42:39

Temat: Kręgosłup a nadwaga
Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No is tało się - Brzuszek rósł ze aż strach i osiagnał stan w któym
nadmiernie obiciaz okręgosłup któy strasnie boli. CO mam teraz zrobić?
Dieta? - a Kt0o m czas robić jakie ś dietetyczne papu? Cwiczenia -
Zupełnie jakieś nieporozuymieni - bo kiedy? zmecozny jestem. Pozatym po
10 minutahc biegu ma mroczki i ledwo dycham....

A ogólnie to niemma jak zwalić brzuach któy przyrasta zpowodu
niepraidłowego żywienia (poniewaz matka ne umie gotować chudo) i trubu
życia... Wychodze z domu o 6:20 wracam o 19 - około 30 % tego czasu
spedzma na czeniu lub trasnprecie miejskim ....
Weekndy tak smao tyl eze wracam o 16 a w niedzile musze odorbić zaległy
materiał zadany i dołożony z braku sił..
Co robiC? Na besen nie pojde bo spale sie ze wstydu, na siłownie - ne
chce sie narażać dresiarni... I nic już mi nie zostaje...

2. Data: 2005-10-08 23:06:08

Temat: Re: Kręgosłup a nadwaga
Od: "cancer" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

..
> Co robiC? Na besen nie pojde bo spale sie ze wstydu, na siłownie - ne chce
> sie narażać dresiarni... I nic już mi nie zostaje...

Witaj a moze na poczatek jakis mocny rower??(ja sobie chwale)
Pozdrawiam
Cancer

3. Data: 2005-10-08 23:09:44

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Zupełnie jakieś nieporozuymieni - bo kiedy? zmecozny jestem. Pozatym
> po 10 minutahc biegu ma mroczki i ledwo dycham....

Jeśli niepokoi cię coś w twoim stanie zdrowia, zanim zaczniesz wysiłek
udaj się do lekarza,, niech powie czy mozesz. Być moze bedzie konieczne
wykonanie próby wysiłkowej. Szczególni jeśli masz obciążający wywiad lub
czynniki ryzyka.
Jak wszystko OK, to kup sobie rowerek treningowy. Model, który ma pomiar
tętna. Rozpocznij od najmniejszego obciążenia, przy limicie tętna ok 50%
maksymalnego. Ćwicz codziennie. Na początek 10 minut. Zwiększaj dawkę
wysiłku co 1-2 tygodnie poprzez wydłuzenie czasu trwania o 5 minut.

Jeśli chodzi o dietę - bez zwracania uwagi na to co i ile jesz nie ma
szans, byś schudł. Pamiętaj, że zjedzenie tylko 1 kromki suchego chleba
dziennie więcej niż zużywasz energii, spowoduje wzrost masy ciała o 10kg
w ciągu roku. Zasada działa w obie strony. Czyli nawet niewielki ale
stały niedobór spożywanych kkalorii jeśli jest długotrwały daje
schudnięcie.
Jak po jakimś czasie osiągniesz pierwszy satysfakcjonujący spadek wagi
to pomysł z basenem nie jest zły, a nie b edzie wtedy juz tak dużego
problemu do przełamania (figura).

Raczej daruj sobie poszukiwanie cudownych środków odchudzających,
zarówno tych z apteki jak i dziwnego pochodzenia. Zmień sposób
odżywiania i tryb życia.

4. Data: 2005-10-09 07:51:44

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A ogólnie to niemma jak zwalić brzuach któy przyrasta zpowodu
> niepraidłowego żywienia (poniewaz matka ne umie gotować chudo) i trubu

Tak, nie ma to jak zwalić na wszystko dookoła...
Proponuję
a) pójśc do lekarza - doradzi dietę i ćwiczenia
b) nie zwlac na brak czasu i do pracy jeździć rowerem, a po powrocie się
pogimnastykowac gdzieś pod drzewami na trawie...to nic, ze jesień
c) zacząć jeśc MNIEJ i nie winić mamy za swoja otyłość! Cały dzień Cię nie
ma w domu - jedz w pracy oowoce, jogurty, na sniadania rano rób sobie
muesli...wtedy obiad zjedzony w domu (jak nałozysz mniejszą porcję) na pewno
nie zaszkodzi.

No i całuj matke w rękę, ze gotuje dla takiego starego konia.
Ja bym na jej miejscu powiedziała, żebyś się wyprowadził i żywił SAM.
O.

5. Data: 2005-10-09 08:53:28

Od: "siliana" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

a ja mam inne pytanie - czy nadwaga moze powodowac bol kregoslupa - ale
szyjnego i piersiowego? czy raczej to kwestia siedzacego trybu zycia?

6. Data: 2005-10-09 09:11:29

Od: murek <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Li wrote:

> Pamiętaj, że zjedzenie tylko 1 kromki suchego chleba
> dziennie więcej niż zużywasz energii, spowoduje wzrost masy ciała o 10kg
> w ciągu roku.

z tego co napisałeś wynika, że po 10 latach powinno się przytyć 100 kg,
a po 30 - 300 kg

to niestety nie jest takie proste...

> Zmień sposób
> odżywiania i tryb życia.

święta prawda!!!

pzdr
murek
Fundacja "Jedz dobrze"
www.jedzdobrze.pl

7. Data: 2005-10-09 09:18:31

Od: murek <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osadnik wrote:
> Cwiczenia -
> Zupełnie jakieś nieporozuymieni - bo kiedy? zmecozny jestem. Pozatym po
> 10 minutahc biegu ma mroczki i ledwo dycham....

ćwiczenia: na począku po prostu spacer - 20min dziennie, codziennie
powinno wystarczyć

> A ogólnie to niemma jak zwalić brzuach któy przyrasta zpowodu
> niepraidłowego żywienia (poniewaz matka ne umie gotować chudo)

a żywienie - zmiana nawyków, przyzwyczajeń i temu podobnych
polecam www.jedzdobrze.pl - stronę Fundacji "Jedz dobrze", która zajmuje
się propagowaniem zdrowego, dobrego odżywiania.

W najbliższym czasie nasza Fundacji rozpocznie nieodpłatną, testową
dystrybucję programu Dr.Dietman2, który pomaga zmienić sposób
odżywiania, na taki, który zapewni zdrowie i będzie smaczny...

zapraszam i pozdrawiam

murek
Fundacji Jedz dobrze
www.jedzdobrze.pl

PS. jeżeli ktoś jest zainteresowany, to zapraszam na stronę lub mail na priv

Chrypa nie wiem skad?
Ptasia grypa już w Turcji i Rumunii. Na wiosnę-u nas?
Co na odciski?
wirus brodawczaka
wymaz z nosa- problemy, proszę o pomoc