Red Bull czy mozna podawac dziecia

1. Data: 2005-10-09 00:12:27

Temat: Red Bull czy mozna podawac dziecia
Od: "Paradygmat" <paradygmat@bez_maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Sprawa ma sie nastepijaco:
W czsie promocji napoju Red Bull
(Gdansk_-Oliwa) 7-lat dzieci sa czestowane
napojem Red Bull, zawirajacytm srodek
dopingujacy.
Dla mnie to jest sprawa dla prokuratora, co o tym myslicie?

2. Data: 2005-10-09 00:39:49

Temat: Re: Red Bull czy mozna podawac dziecia
Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paradygmat napisał(a):
> W czsie promocji napoju Red Bull
> (Gdansk_-Oliwa) 7-lat dzieci sa czestowane
> napojem Red Bull, zawirajacytm srodek
> dopingujacy.
> Dla mnie to jest sprawa dla prokuratora, co o tym myslicie?

RedBull nie zawiera żadnych środków dopingujących.

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2005-10-09 03:36:03

Od: "Tomasz" <t...@o...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>zawirajacytm srodek
> dopingujacy.
Co nazywasz srodkiem dopingujacym...tauryne, kofeine?

4. Data: 2005-10-09 21:50:31

Od: "Speedy" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Można ale doda to mu skrzydeł i odleci na ksiezyc.

K.

5. Data: 2005-10-09 21:50:54

Od: "RaMIK" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@o...vectranet.pl> napisał w wiadomości
> Co nazywasz srodkiem dopingujacym...tauryne, kofeine?

Red Bulla

LOL

Pozdrawiam! ;)

6. Data: 2005-10-09 21:52:02

Od: "RaMIK" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiadaj POD cytatami :)

Pozdrawiam!

7. Data: 2005-10-09 22:19:40

Od: "Paradygmat" <paradygmat@bez_maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz" <t...@o...vectranet.pl> wrote in message
> Co nazywasz srodkiem dopingujacym...tauryne, kofeine?

Jak najbardziej: tauryne i kofeine. Jezeli
dobrze sobie przypominam to sam producent pisze
na opakowaniu ze napoj: _nie_jest_przeznaczony_dla_dzieci_

Tymczasem, w czasie imprezy sponsorowanej przez Red Bull-a,
dzieciaki sa czestowane wlasnie tym napojem.

8. Data: 2005-10-09 23:52:57

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 10 Oct 2005 00:19:40 +0200, *Paradygmat*
<news:dic53j$h60$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> Tymczasem, w czasie imprezy sponsorowanej przez Red Bull-a,
> dzieciaki sa czestowane wlasnie tym napojem.

Napiłam się tej trucizny tylko raz. Z ciekawości i przez reklamę w telewizji
:-(

--
Kaja

9. Data: 2005-10-10 05:08:44

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja napisał(a):
> Napiłam się tej trucizny tylko raz. Z ciekawości i przez reklamę w telewizji

Przecież to nie trucizna. W prawdzie składniki są w 100% syntetyczne,
ale zupelnie nieszkodliwe. Jazda zaczyna się dopiero jak zmieszasz
RedBull z wódką :)

--
best regards,
scream (at)w.pl

10. Data: 2005-10-10 08:19:21

Od: MacAaron <f...@t...won-z-tym.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paradygmat:

> Jak najbardziej: tauryne i kofeine. Jezeli
> dobrze sobie przypominam to sam producent pisze
> na opakowaniu ze napoj: _nie_jest_przeznaczony_dla_dzieci_

Raczej, że niewskazany. A to spora różnica.

MacAaron

Kręgosłup a nadwaga
Chrypa nie wiem skad?
Ptasia grypa już w Turcji i Rumunii. Na wiosnę-u nas?
Co na odciski?
wirus brodawczaka