Chudnięcie

1. Data: 2002-12-05 10:07:36

Temat: Chudnięcie
Od: "KA-RAM-BA" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałem zapytać o taką rzecz. Koleżanka schudła i to dość sporo By nie
wymieniać kilogramów powiem tylko, ze zrzuciła jakieś 30% swojej wagi i to w
tempie dość szybkim bo 5 miesięcy. Używała środków Herbalife. Chyba są
naprawdę super. Teraz jej waga się utrzymuje nawet gdy sobie podjada. Ale
wracam do pytania. Jej ciało chyba zbyt szybko chudło bo teraz w niektórych
miejscach skóra jest obwisła. Jak temu zaradzić, Czy wogóle da się to jakoś
"wyprostować". Jakimi metodami lub środkami? A może jedyne wyjście to z
powrotem przytyć? Z ust innych ludzi (nie lekarzy) słyszałem, ze skóra się
nie kurczy i teraz po schudnięciu już nie będzie gładka. Czy to prawda?

Proszę o pomoc w jej imieniu.

--
KA-RAM-BA

2. Data: 2002-12-05 17:05:46

Temat: Re: Chudnięcie
Od: "Natalia Slowik - www.beep.pl" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KA-RAM-BA" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie kurczy i teraz po schudnięciu już nie będzie gładka. Czy to prawda?

Mozna temu odrobinke zaradzic przez uzywanie jakis specjalistycznych kremow
itp. Ale nie pomoze to zbyt wiele. Jedymym gwarantem jest jakis zabieg
hirurga plastycznego. Pozdrawiam.

--
Natalia Slowik,
Hosting lepszy niz miod! Kliknij, skosztuj slodyczy!

3. Data: 2002-12-05 17:54:03

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z ust innych ludzi (nie lekarzy) słyszałem, ze skóra się
> nie kurczy i teraz po schudnięciu już nie będzie gładka. Czy to prawda?

nieprawda! skóra się kurczy i rozciąga zależnie od potrzeb i możliwości
(odżywianie, witaminki). A na zwisy jest wiele kremów, w tym wiele
cudownych, ale naprawde cudowne efekty można uzyskać przez codzienne
stosowanie. Moim zdaniem(z moich doświadczeń) nie chodzi o krem tylko o
masownie natłuszczonej skóry - może być krem za 150zl, może być za 5zl z
wit. A+E. By zauważyć efekt trzeba kilka miesięcy CODZIENNIE masować skóre
przez 2-3 min.
Bedzie znów gładka i jędrna - na tyle ile sie należy podług wieku.
pozdr

4. Data: 2002-12-05 18:33:32

Od: "Tinue" <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

KA-RAM-BA wrote:
> [...]
> ust innych ludzi (nie lekarzy) słyszałem, ze skóra się nie kurczy i
> teraz po schudnięciu już nie będzie gładka. Czy to prawda?

Trzeba jednak było te kilogramy wymienić - dałoby to nam pojęcie o tym
"ile tej skóry".
Tak w ciemno strzelając mogę zaproponować wodę: hydromasaże i
pływanie.

--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

5. Data: 2002-12-05 19:09:57

Od: "KA-RAM-BA" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przez 2-3 min.
> Bedzie znów gładka i jędrna - na tyle ile sie należy podług wieku.

Jakie odżywianie koleżanka by poleciła? Jakie witaminki?
Masowanie raz dziennie? Czy też zalecane jest częstsze wykonywanie tej
czynności niż raz dziennie?

KA-RAM-BA

6. Data: 2002-12-06 21:28:50

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie odżywianie koleżanka by poleciła? Jakie witaminki?
> Masowanie raz dziennie? Czy też zalecane jest częstsze wykonywanie tej
> [...]
Jeśli chodzi o odżywianie to tyle tylko żeby nie mieć niedoborów białkowych
( w tym tzw.aminokwasów egzogennych - składnik białek). Przy "normalnej"
diecie, czyli z mięskiem a przynajmniej jajeczkami i mlekiem to raczej nie
grozi (chyba,że ktoś jest poważnie chory na wątrobe czy cóś).Dobrze jest
jeść chrząstki, galaretki(naturalne) i te rzeczy.
Masowanie: np. w ciąży gdy skóra rozciąga sie b.szybko zalecają 2xdziennie.
Ja smarowałam 1x i starczyło - ani pół rozstępa.Po mocnym chudnięciu też
starczy 1x IMHO.
serd pozdr i pow

Krople do oczu dla informatyka
Lampa naświetlająca BIOPTRON