Chwalę:)

1. Data: 2003-12-25 18:21:36

Temat: Chwalę:)
Od: "Miśka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W ramach świątecznych autoprezentów na mojej półce pojawiły się nowe
specyfiki pielęgnacyjne:) Najbardziej jestem zadowolona z zestawu kremów pod
oczy z Oceanica z serii AA Eye Perfect. Na dzień mam żel kojąco-nawilżający.
Bardzo dobrze nawilża i daje miłe uczucie chłodzenia po nałożeniu. Nie
zauważyłam jak na razie innych efektów, np. wygładzenia, ale może trzeba
trochę poczekać:)
Na noc stosuję z tej serii krem przciwzmarszczkowy i jestem baaaardzo
zadowolona. Czuję wyraźne nawilżenie, a rano rano skóra pod oczami wygląda
faktycznie na odżywioną i jakby lekko wygładzoną. Ogólnie polecam oba kremy:)
Chciałam też bardzo pochwalić zmysłowy szampon również Oceanica z serii Home
SPA z ekstraktem z pomidorów. Ma super zapach, a włosy po umyciu są miękkie,
lśniące i puszyste...i pięknie pachnące oczywiście. Również bardzo polecam:)

Pozdrawiam
Miśka