Chwale i nie chwale. Do wlosow.

1. Data: 2005-06-14 04:56:06

Temat: Chwale i nie chwale. Do wlosow.
Od: "Magda" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie chwale...Palette, szampon do koloryzacji wlosow. Kompletne dno. Po
otwarciu opakowania (saszetka) przeczytalam napis "uzyj rekawiczek" hmmm...
Zawsze mi sie wydawalo, ze jesli cos takiego jest potrzebne to bedzie
dolaczone.
Do tego paskudy zapach. Kiedy przyszlo do zmywania szamponu z glowy okazalo
sie, ze kolor splywa i splywa i splywa i nie wiem czy kiedys by splynal, bo
mialam zwyczajnie dosc. Nalozylam ciemny recznik i poszlam spac. Dzisiaj
bede liczyla na dobra pogode, bo sie powaznie obawiam, ze podczas deszczu
wlosy moga mi zaczac farbowac.
Generalnie, nie tego sie spodziewalam...

A teraz chwale... Moja ukochana serie Goldwella "Love Brown". O tym, ze jest
ukochana dowiedzialam sie wczoraj, kiedy dla odmiany uzylam Palette. Teraz
widze roznice.
Pachnie ladnie, nie brudzi ciala, nie boje sie isc na basen z taka
kolorowana glowa. Co prawda efekt widoczny jest po powiedzmy dwoch-trzech
uzyciach, ale jest za to stosunkowo trwaly i naturalny.
Magda

1. Data: 2005-06-14 07:49:22

Temat: Re: Chwale i nie chwale. Do wlosow.
Od: "Beata" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wlosy moga mi zaczac farbowac.
> Generalnie, nie tego sie spodziewalam...

To musialas trafic na jakies trefne opakowanie, kilka razy używalam szamponu
i za każdym razem były dołaczone rękawiczki. Przez pierwsze 2-3 mycia głowy
będzie ci kolor się zmywał, to jest niestety wada.

Beata

1. Data: 2005-06-14 08:20:52

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda napisał(a):
> [...]
> otwarciu opakowania (saszetka) przeczytalam napis "uzyj rekawiczek" hmmm...
> Zawsze mi sie wydawalo, ze jesli cos takiego jest potrzebne to bedzie

Ja uzywam Palette i zawsze rekawiczki sa dolaczone.

Nie beda ;)

th

1. Data: 2005-06-14 09:26:04

Od: "ullaaa" <a...@w...ce> szukaj wiadomości tego autora

A grupowicz Theli napisał:
> Ja uzywam Palette i zawsze rekawiczki sa dolaczone.
Może Magda kupiła szampon w jakimś superhipermarkecie, tam często
ludziska wyciągają rękawiczki i przekładają do swoich pudełek..

--
ula mówi ahoj // ullaaa na op.pl // dżidżi:3234801
Skradziono ->>> http://tiny.pl/hwbj

"trwalsze" ususanie włosów
wypryski
ByByliss - do pasemek