"No to pięknie" ?

1. Data: 2005-06-13 16:17:43

Temat: "No to pięknie" ?
Od: AngiW <angiw@[no_spam]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałam ostatnio u koleżanki taki program na tvn style (świetne porady
makijażowe) niestety nie posiadam tego kanału, pomóżcie może ktos zna
jakieś linki do nagrań tego programu? Pozdrawiam Angelika.

1. Data: 2005-06-14 07:11:07

Temat: Re: "No to pięknie" ?
Od: "Markiza" <m...@h...plzero_tolarancji> szukaj wiadomości tego autora

AngiW <angiw@[no_spam]wp.pl> napisał(a):
> Widziałam ostatnio u koleżanki taki program na tvn style (świetne porady
>
> makijażowe) niestety nie posiadam tego kanału, pomóżcie może ktos zna
> jakieś linki do nagrań tego programu? Pozdrawiam Angelika.

Nie ma strony do tego programu, nawet TVNStyle ma dosc cienka strone www.
Natomiast czesto ogladam "No to pieknie" i jestem pod wrazeniem jakie to
cuda wyrzadza pani makijarzystka! Warto ogladac, podptrywac i uczyc sie.
Szkoda tylko, ze nie mowi nic na temat komseytkow jakie uzywa do makijarzu
(poznaje po opakowaniach, drogie marki z wyzszej polki)m ale nie zawsze.
Szkoda, bo czasem blyszczyk lub szminka ktorej uzywa jest rewelacyjna ale
znalezienie podobnego odcienia w perfumerii graniczy niemal z cudem.

Markiza

1. Data: 2005-06-14 18:27:47

Od: AngiW <angiw@[no_spam]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Szkoda, bo czasem blyszczyk lub szminka ktorej uzywa jest rewelacyjna ale
> znalezienie podobnego odcienia w perfumerii graniczy niemal z cudem.

No to masz fajnie bo ja niemam satki i niemoge ogladac, miałam nadzieję
ze moze ktos to nagrywa czy coś i może gdzieś w necie to krąży a ja
niemoge znaleźć.

1. Data: 2005-06-14 20:39:45

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AngiW" <angiw@[no_spam]wp.pl> napisał w wiadomości

> No to masz fajnie bo ja niemam satki i niemoge ogladac, miałam nadzieję
> ze moze ktos to nagrywa czy coś i może gdzieś w necie to krąży a ja
> niemoge znaleźć.

A nie znasz kogoś z anteną satelitarną? Program jest niekodowany, więc
wystarczy sama antena. Premiera nowego odcinka zawsze w czwartek późnym
wieczorem (chyba 22.30). Potem przez cały tydzień powtórki.

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

pasta cukrowa - probowalyscie przepis?
cos na blizny
Gdzie kupić buteleczkę na perfumy?
pędzel do nakładania masek
oglądałyście wczorajszą masakrę w Opolu? ;)