Chwale [tonik z Avonu]

1. Data: 2003-05-17 08:14:13

Temat: Chwale [tonik z Avonu]
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Musze pochwalic avonowski bezalkoholowy tonik z serii Solutions (w niebieskiej
buteleczce). Dla mojej normalnej cery (z lekka sklonnoscia do mieszanej) jest
wlasciwie idealny. Nie zawiera alkoholu, ktory mnie podraznia, przyjemnie (ale
neutralnie) pachnie, fantastycznie odswieza. Uzywam dopiero od kilku dni, wiec
niestety nie znam jeszcze dlugofalowych skutkow ;), ale jak na razie jestem
bardzo zadowolona.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-05-18 15:30:44

Temat: Re: Chwale [tonik z Avonu]
Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dunia" <d...@n...net> wrote:

> Musze pochwalic avonowski bezalkoholowy tonik z serii Solutions (w
> niebieskiej buteleczce). Dla mojej normalnej cery (z lekka
> sklonnoscia do mieszanej) jest wlasciwie idealny.[dziab]

Świetny, prawda? Przyjemnie nawilża, nie ściąga, nie podrażnia:) Jak
tylko skończy mi się tonik Daxa Sekrety Urody, to zamówię ten - jest w
promocji:)

--
pozdrowienia od mips

wax