Chyba grzybica

1. Data: 2009-01-27 09:47:32

Temat: Chyba grzybica
Od: "gucio" <t...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Problem objawowo bardzo podobny podobny do tego co pisze Harry
(zaczerwienienie, bolesne mycie, pęka skóra), ale... miejsce nieco inne, no
i powstaje jakaś biała maź :/
Chodzi dokładnie o... tyłek, pojawiło się to jakiś czas temu w sytuacji, gdy
się bardzo spociłem/używałem publicznej toalety/uczęszczałem też na basen.
Gdy byłem w pt u lekarza ten tylko usłyszał "tyłek", nie chciał się o nic
pytać i dał skierowanie do chirurga sugerując hemoroidy, chociaż ja tam nie
wyczuwam żadnych zgrubień czy innych objawów tego problemu. Problem jest
ewidentnie skórny. Może ktoś może zasugerować jakąś maść przeciwgrzybiczną
do stosowania w "miejscach intymnych"?

2. Data: 2009-01-27 10:05:56

Temat: Re: Chyba grzybica
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

clotrimazolum, jak nie kręcę,wiec spytaj farmaceuty i wczytaj się w ulotkę,
cena kilka złoty.

--
Nie jestem medykiem.
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)

www.polecam-lekarza.pl - nowy serwis dla pacjentów i lekarzy.
Dopuszczalna dawka dla kwasów omega-3
ranki miedzy palcami (stopy )
Choroba dziecka 1,5 roku i syrop ACTIFED?
Ziola i ziololecznictwo