Profilaktyka w chorobie wrzodowej

1. Data: 2009-01-27 12:49:45

Temat: Profilaktyka w chorobie wrzodowej
Od: LiteOn <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

2002 - diagnoza choroby wrzodowej (endoskopia), leczenie antybiotykami,
po miesiącu całkowita poprawa.
2007 - pobolewanie brzucha, lekarz zleca kolejną endokopię, nie ma
wrzodów, blizny same ale jest wysoki poziom helicobacteria w krwii -
zleca leczenie, po leczeniu całkowita poprawa
2009 - od kilku dni znow mnie pobolewa.

Lat 31. Nie palę, z alkoholu to wino dość często (2 razy w tyg.) Lekarz
na nartach, ide do niego w poniedzialek. Mam do was pytanie, czy z tymi
wrzodami bedę sie meczył do konca życia? Jak często powinienem sam
zgłaszać się na badania, bo lekarz prowadzący powiedział, że "jak się
bedzie cos działo". Tylko zejak się dzieje to boli a ja bym chciał ból
wyprzedzić.

2. Data: 2009-01-27 18:33:22

Temat: Re: Profilaktyka w chorobie wrzodowej
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>...Mam do was pytanie, czy z tymi wrzodami bedę sie meczył do konca życia?
Nie koniecznie.

>Jak często powinienem sam zgłaszać się na badania,
Jak najżadziej.

>bo lekarz prowadzący powiedział, że "jak się bedzie cos działo". Tylko
>zejak się dzieje to boli a ja bym chciał ból wyprzedzić.
To zmień dietę, tryb życia.....
Podobno czasem są od jakiejś bakteri, ale jak ją wytrujesz
to wcale nie musisz pozbyć się dolegliwości.

--
Nie jestem medykiem.
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)

3. Data: 2009-01-27 19:23:49

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" napisał:

> Podobno czasem są od jakiejś bakteri, ale jak ją wytrujesz
> to wcale nie musisz pozbyć się dolegliwości.

Czasem od jakiejś. Twoja wiedza jest rozczulająca wręcz :)

--
Pozdrawiam - Aicha

4. Data: 2009-01-27 20:32:37

Od: "Tornad" <t...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zgłaszać się na badania, bo lekarz prowadzący powiedział, że "jak się
> bedzie cos działo". Tylko zejak się dzieje to boli a ja bym chciał ból

Przerabialem to niejako identycznie, tyle, ze bylo to ze 20 lat temu. Ulcus
duodeni. I zyje, o czym z mety informuje. Ale tylko dlatego, ze mialem troche
szczescia a i oleju w glowie.
Nie bede zanudzal szczegolami lecz polecam sprawdzona na sobie technologie
calkowitego pozbycia sie tej dolegliwosci. Zastrzegam sobie przy tym prawa
autorskie.
Idz do lekarza i popros, co by Ci przepisal 10 kapsulek 'amoksycyllini' po
500 mg w beczuleczce. Jest to gorzkawy proszek. I teraz czytaj uwaznie.
Rano, przed jedzeniem, zawartosc 1 kapsulki (0.5 g) wysyp na papier i
przyloz do niej jezyk, do ktorego czesc tego antybiotyku sie przyklei. Nabierz
do ust wody i dokladnie plukaj ta mieszanina usta, zeby, po czym zawartosc
polknij. Powtorz te czynnosc dwa, trzy razy do wyczerpania sie proszku na
papierku. Popij jeszcze woda i nie jedz nic wczesniej niz za pol godziny. I
jedz cos dietetycznego, latwostrawnego.
Na drugi dzien rano powtorz dokladnie tak samo.
I na tym koniec; nie trzeba ani jednej kapsulki wiecej, bedziesz mial z
nadkwasota spokoj przez co najmniej pol roku. Pozostale wystarcza Ci na co
najmniej dwa lata.
Jesli dostaniesz amoksycyline w twardych tabletkach, potlucz je i zrob jak
opisalem.
Ja to wymyslilem i wypraktykowalem kierujac sie fizyka, z ktorej jestem na
ty. Otoz zakazenie, rozwoj helicobakter pylori nastepuje w calym przewodzie
pokarmowym i w nim trzeba je niejako wybic od srodka. Dlatego wazne jest aby
zdezynfekowac usta i przelyk.
Stosowane przez lekarzy (ale tylko na specjalne zondanie) zestawy trzech
antybiotykow, owszem tez dzialaja ale musisz tego zezrec kilkadziesiat sztuk i
one z zoladka przedostaja sie do krwiobiegu i dzialaja na przewod pokarmowy
niejako od strony zewnetrznej a nie bezinwazyjnie, bezposrednio od strony
wewnetrznej.
I to cala filozofia.
Nietety siedze tu w Usa juz ze 20 lat bedzie i zaden lekarz nie zapisze Ci tu
tego co skutecznie nadkawasote leczy, tylko to, co sprawia pewna ulge i
zmniejsza skutki, czyli bole, ten ucisk i niestrawnosci. Poleci Ci rozne
superspecjal preparaty zalegajace na polkach supermarketow.
Powodem tego jest business czyli polityka majaca na celu: pacjenta jak
najdluzej leczyc ale tak, aby go nigdy calkowicie nie wyleczyc. Moze to moje
przewrazliwienie, ale mam kilka przykladow ewidentnej juz nie "teorii
spiskowej" ale zaawansowanej jej praktyki.
Pzdr.

5. Data: 2009-01-29 18:27:16

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jedz cos dietetycznego, latwostrawnego.
> Na drugi dzien rano powtorz dokladnie tak samo.

To jest to "trucie bakteri".
To może i je wytruje, ale nie koniecznie wyleczy go z dolegliwości.

6. Data: 2009-01-31 17:05:10

Od: SM <b...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

LiteOn pisze:
> [...]
> zgłaszać się na badania, bo lekarz prowadzący powiedział, że "jak się
> bedzie cos działo". Tylko zejak się dzieje to boli a ja bym chciał ból

Witam,

Na choroby wrzodowe żąłądka często cierpią "nerwicowcy". Mózg u nich ma
zwiększone zapotrzebowanie na wit. B12. Może ją pobrać z jedzenia.
Zaczyna więc wytwarzać w nadmiarze kwas solny. Prowadzi to do nadkwa-
soty i wrzodów żołądka.

Aby sobie jakoś z tym radzić, wypróbuj taki o to sposób:

Postaraj się jeść o jednakowych porach dnia. Organizm "przyzwyczaja się"
i zawczasu, jakieś pół godziny przed posiłkiem zaczyna w nadmiarze
wytwarzać soki żołądkowe.
Kup Aromatol (taki tańszy Amol). Trzymaj w lodówce jak najchłodniejszą
wodę (najlepiej na granicy zamarzania). Na pół godziny przed każdym
posiłkiem bierzesz 1/4 szklanki tej jak najzimniejszej wody, do
tego 10 kropli Aaromatolu i wypijasz.
Chodzi o to żeby olejki eteryczne zaczęły się jak najpóźniej uwalniać
(odparowywać). Po wypiciu takiej mieszanki, ciecz i olejki zaczynają
się ogrzewać i parować w żołądku. Drażnią one receptory odpowiedzialne
za wydzielanie kwasu żołądkowego co powstrzymuje jego wydzielanie.
Przy systematycznym stosowaniu powinno pomóc.

Jeśli problemy są na tle nerwicowym, dobrze jest połykać B12 popijając
coca-colą. B12 dość ciężko się przyswaja (np. u niektórych anemia może
być spowodowana właśnie złym przyswajaniem B12), a coca-cola zawiera
enzym ułatwiający jej pobieranie przez organizm.

Pozdrawiam,
SM

(Nie jestem lekarzem)

7. Data: 2009-01-31 18:27:46

Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wrzodów, blizny same ale jest wysoki poziom helicobacteria w krwii -
> zleca leczenie, po leczeniu całkowita poprawa

Ja też miałem.
Najpierw kuracja lekami, a później... śliwowicą.
Serio.
Już mi nie dolegają.
A może to przypadek...

zyga

Chyba grzybica
www.polecam-lekarza.pl - nowy serwis dla pacjentów i lekarzy.
Dopuszczalna dawka dla kwasów omega-3
ranki miedzy palcami (stopy )
Choroba dziecka 1,5 roku i syrop ACTIFED?