Ciasto weekendowe

1. Data: 2001-08-29 19:34:57

Temat: Ciasto weekendowe
Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka;-)))

No to wklepuje obiecany przepis;-)

4 jaja
3/4 szklanki mleka
kostka margaryny (250 g)
szklanka cukru
6 dkg drozdzy
1/2 kg maki

Wymieszac jajka, mleko, letnia margaryne rozpuszczona, cukier, drozdze
rozpuszczone w niewielkiej ilosci mleka i do tego przesiana make. Mozna
dodac fure bakalii (rodzynki, skorka), jakis zapach jak ktos lubi. Dobre
wymieszac, najlepiej lapka, powyrabiac 2 min i zostawic w duzym naczynku na
noc, przykryc lniana sciereczka. Nastepniego dnia pzrelozyc na brytfanne i
piec;-))) Ciaston jest pycha, mozna zrobic z kruszonka, albo z owocami.

Pozdrawiam,

Kaliope

--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2001-08-29 19:51:16

Temat: Re: Ciasto weekendowe
Od: "MechaGodzilla" <k...@w...ps.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> napisał w wiadomości
> Hejka;-)))
>
> No to wklepuje obiecany przepis;-)

ciach!
> Pozdrawiam,
>
> Kaliope

dziekuje pięknie:)))
Mechcia
(nigdy drożdżowego nie robiłam...)

1. Data: 2001-08-30 05:30:06

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dodac fure bakalii (rodzynki, skorka), jakis zapach jak ktos lubi. Dobre
> wymieszac, najlepiej lapka, powyrabiac 2 min i zostawic w duzym naczynku

Zotawić w kuchni, czy wstawic do lodówki?
Kiedyś robiłam ciasto, które trzeba było zostawić na noc, ale w lodówce -
też urosło;-)

Sorry, pewnie się czepiam, ale mam jakiś taki czepliwy nastrój od rana...

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-08-30 07:38:44

Od: "Jacek" <l...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaliope <k...@p...krakow.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9mjgc6$aep$...@n...tpi.pl...
>i zostawic w duzym naczynku na
> noc, przykryc lniana sciereczka
Przepis b. fajny, tylko ze watpie zeby to ciasto przezylo noc w mojej
lodowce:-)

Pozdrawiam
Jacek- obojetny

1. Data: 2001-08-30 07:44:36

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> piec;-))) Ciaston jest pycha, mozna zrobic z kruszonka, albo z owocami.

Dobre na zimę takie ciacho, mniam. Wsadzę tam fure bakalii i zrobię.

--

Wkn

Wielkie Żarcie: www.gotowanie.wkl.pl

1. Data: 2001-08-30 17:07:05

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
.

> Zotawić w kuchni, czy wstawic do lodówki?
> Kiedyś robiłam ciasto, które trzeba było zostawić na noc, ale w lodówce -
> też urosło;-)

Hejka;-)))

Ciasto ma byc w cieplym miejscu, a lodowka raczej do takich nie
nalezy;-)))))

> Sorry, pewnie się czepiam, ale mam jakiś taki czepliwy nastrój od rana...

Niestety dopiero teraz mam szanse na rozwianie czepliwosci;-)))

Pozdrawiam,

Kaliope

Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl